Joey Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 på ett forum som heter turboperformanceclub (e medlem där) Har dom så att man får olika rang ju mer poster som man postar. Jag tycker att det funkar fint. Sen kan man få välja vad man vill ha för "status" eller "rang" och jag ville ha volvo 240 killen .... tycker att det funkar fint. Skulle vara samma sak här tycker jag! eller? man kan antagligen ha så att typ vid 10 posts: nybörjare 20: mini-hacker 30:hacker 50: erfaren hackare 70: proffs 90: Data proffs 100: Nörd! ochså vidare....10 000: Forumsnarkoman! Eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 jepp vore coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Nej!..Det skulle bli ännu mer spam då!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Hålller med Funny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Håller totalt med gta freak och funny...det skulle va fullt med spam och liknande...som (hej hej då)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 1 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 Ni vågar ju inte ens testa!! hur vet ni att det inte skulle funka??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 Ni vågar ju inte ens testa!! hur vet ni att det inte skulle funka??? Vi har haft de en gång... gamla dåliga tider... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 varför skulle det bli spam? alla andra forum jag är med i har rang/status system och det förekommer förre spam än här!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 1 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 varför skulle det bli spam? alla andra forum jag är med i har rang/status system och det förekommer förre spam än här!! just det!! det blir INTE mer spam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 och hur vet du det Joey? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 (redigerad) kanske inte "posträknare" men en grej som kollar hor aktiv man är, och då kan man delas in i grupper som: Admin (bara dom riktiga plus stjärnor), Superforumit +++++ (olika mycket stjärnor, max fem), Gtadiggare (+++++), Trogen forumit (+++++), Småskrivare (+++++). Men om det skulle bli når sånt så tycker jag att alla ska börja på noll Redigerad 1 april, 2003 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 bra idé speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 (redigerad) bra idé speeder Man tackar! Redigerad 1 april, 2003 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 kanske inte "posträknare" men en grej som kollar hor aktiv man är, och då kan man delas in i grupper som: Admin (bara dom riktiga plus stjärnor), Superforumit +++++ (olika mycket stjärnor, max fem), Gtadiggare (+++++), Trogen forumit (+++++), Småskrivare (+++++). Men om det skulle bli når sånt så tycker jag att alla ska börja på noll Börja om på noll! Skriv 2000posts och säg sen att du vill börja om på noll.. Klökhuvve... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 (redigerad) kanske inte "posträknare" men en grej som kollar hor aktiv man är, och då kan man delas in i grupper som: Admin (bara dom riktiga plus stjärnor), Superforumit +++++ (olika mycket stjärnor, max fem), Gtadiggare (+++++), Trogen forumit (+++++), Småskrivare (+++++). Men om det skulle bli når sånt så tycker jag att alla ska börja på noll aktiv??? gissa om folk (t.ex. speeder) kommer va inloggade dyngnet runt bästa sättet att mäta aktivitet e i antal posts Redigerad 1 april, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 allt det här med rang och status verkar vara en dålig ide, jag tycker att det är bra som det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 aktiv??? gissa om folk (t.ex. speeder) kommer va inloggade dyngnet runt bästa sättet att mäta aktivitet e i antal posts Jag är inte inloggad dygnet runt men det kan bli mer spam om man räknar i posts. Och man kan räkna aktivitet i varje dag man loggat in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 Börja om på noll! Skriv 2000posts och säg sen att du vill börja om på noll.. Klökhuvve... ja ja men spam kanske kan räknas in i såfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts