Wu Zi Mu Skrivet 7 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2012 (redigerad) Det kostar runt 120 kronor och kan köpas direkt på Steam. Det finns ett demo för de två första banorna om man vill testa: http://store.steampowered.com/app/201790/ Jag snubblade över det här spelet när jag kollade livestreams och blev direkt intresserad av "känslan". Jag har bara testat spela själv, men kan tänka mig att det är riktigt kul om man är två stycken. Det blir även billigare om man köper ett "2-pack". Någon som spelat det här? Ris eller ros? Någon som är sugen på att börja spela med mig? (har inte köpt det än) Redigerad 7 augusti, 2012 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2012 Köpt och installerar as we speak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 augusti, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2012 Köpt och installerar as we speak! Jag köpte det igår kväll! Spela ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2012 Jag köpte det igår kväll! Spela ikväll? Kan hända! Det är du som är Whylex på Steam va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 augusti, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2012 Kan hända! Det är du som är Whylex på Steam va? Stämmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts