Samet Skrivet 29 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2012 (redigerad) Hejsan! Eftersom man måste göra 20 vigilante och 20 firefighter missions på varje ö så har jag ett problem som jag gärna vill ha hjälp med. När jag håller på med vigilante och firefighter så kommer jag ingen vart eftersom maffian skjuter på mig tills fordonet sprängs, så har ni några bra taktiker som man kan använda sig av?.. Och det gäller bara på Portland. Redigerad 29 juli, 2012 av Samet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 29 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2012 Hejsan! Ehrm...min taktik är att göra dessa sidouppdrag så tidigt som möjligt i spelet, innan man blivit ovän med maffian. Hade jag vetat om något bättre sätt hade jag använt mig av det...men så är tyvärr inte fallet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Samet Skrivet 29 juli, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2012 Jo jag vet, men nu när jag har klarat 97% av spelet så är det LITE sent, haha! Har bara emergency uppdragen och sista uppdraget (The Exchange) kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts