aikjonas12 Skrivet 2 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2012 Kom också ihåg att när det är turbulent/blåsigt så sätter man ner maskinen stadigt och hårt. "A hard landing is always a safe landing." En mjuk charterlandning när man har kastvindar i sidan kan å andra sidan vara direkt livsfarligt (vilket man givetvis inte gör - du kan vara lugn). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2012 Likt Kiedis älskar jag att flyga. Känslan av att komma till flygplatsen (en av mina favoritkänslor), vänta på boarding och sitta i planet när det lyfter är annorlunda och njutbar. De få gångerna jag fått mindre panik är de gånger jag blivit tvungen att åka RyanAir då de inte har världens bästa koll på saker och ting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2012 Flygplatser är ju det roligaste som finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 11 augusti, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2012 Natten till igår drömde jag att jag dog i en flygkrasch och hamnade i helvetet trots att jag förra veckan fick en välsignelse från en pastor. Känns på riktigt som om jag bara har fem dagar kvar att leva. Synd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2012 ggå och få en ny välstignolse. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 11 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2012 ^this Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts