KalleR Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Jag upptäckte en sak nyss(Som jag konstigt nog inte upptäckt förrut)...När man skickar PM så ser man medlemmens postcount under namnet!!! va??? förstår inte riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 va??? förstår inte riktigt Asså om du skickar PM till mig...så ser jag din postcount...vilket jag inte kan göra på forumet!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 (redigerad) ok, miss av hultan!! ps: visst va det många Redigerad 15 april, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 ok, miss av hultan!! ps: visst va det många Ja...det var rätt många... konstigt att ingen märkt detta underliga lilla "fenomen" förrut!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 ok, miss av hultan!! ps: visst va det många 1215? nääää Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 1215? nääää Det står iof 2512...aha...Spam inberäknat!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Det står iof 2512...aha...Spam inberäknat!!! spam e inte inräknat... men nu ska vi inte prata om det, för då blir hultan sur ( 2512+1226 ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 spam e inte inräknat... men nu ska vi inte prata om det, för då blir hultan sur ( 2512+1226 ) Jag tror inte han blir så sur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Jag upptäckte en sak nyss(Som jag konstigt nog inte upptäckt förrut)...När man skickar PM så ser man medlemmens postcount under namnet!!! Annars kan man bara gå in på medlemmens profil och kolla... eller vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Annars kan man bara gå in på medlemmens profil och kolla... eller vad menar du? Mmm...ja vet...men det här hade du väl glömt???(Då blir det atomatiskt coolare!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts