Speeder Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Jag tycker att post count systemet ska vara på i SPAM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 det tycker inte jag eftersom spam är ju spam, bara en massa onödiga topicar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Jag tycker att post count systemet ska vara på i SPAM så att du tjänar på att spamma där menar du? om post-count hade varit på där hade inte spam-forumet varit nån mening... då räcker det ju med off topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 så att du tjänar på att spamma där menar du? om post-count hade varit på där hade inte spam-forumet varit nån mening... då räcker det ju med off topic Håller med till 100%!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Jag tycker Post-Count borde tas bort...helt och hållet!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Jag tycker det är bra som det är nu, Post Count är ju redan halft borttaget... Kan väl vara kul att veta hur mycket man postat... (För egen del altså!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 det e bara bra att det e avstängt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Jag tycker faktist att hultmannen ska fixa tillbaka postcount systemet i sökmotorn.. Men det är ju bara vad jag tycker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 ja me... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Jag tycker det var lite jobbigt med dessa "tävlingar" som uppstod! Det kommer antagligen bli så igen om det komer tillbaka?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Då får väl dom som tävlar hyperskiten på sig i en vecka eller nått så dom fattar att spamma är fel, och då kommer man inte till himmlen.. För det säger min mamma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 Då får väl dom som tävlar hyperskiten på sig i en vecka eller nått så dom fattar att spamma är fel, och då kommer man inte till himmlen.. För det säger min mamma... det skulle va helt fel om det va på...snacka om att det skulle spammas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 spammar man blir man hybernating Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 Då får väl dom som tävlar hyperskiten på sig i en vecka eller nått så dom fattar att spamma är fel, och då kommer man inte till himmlen.. För det säger min mamma... du och din mamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 du och din mamma. You don't talk abuot my momma like that, son.. You don't know my momma, son... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 2 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 You don't talk abuot my momma like that, son.. You don't know my momma, son... Dont say that! I tell my mommy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 You don't talk abuot my momma like that, son.. You don't know my momma, son... hehe, den där var bra sa min MAMMA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 det tycker inte jag eftersom spam är ju spam, bara en massa onödiga topicar... jo, det är ju klart.... Men speeder vill väl få mer posts.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 jo, det är ju klart.... Men speeder vill väl få mer posts.... så är det kanske...vad vet vi... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Jag upptäckte en sak nyss(Som jag konstigt nog inte upptäckt förrut)...När man skickar PM så ser man medlemmens postcount under namnet!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts