Samet Skrivet 15 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2012 Tjena, tänkte höra med er om det fortfarande är någon som spelar San Andreas eller lirar ni mest de nyare gta spelen? med tanke på att det är så inaktivt här på San Andreas delen Själv kör jag lite då och då 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2012 Installerade det i förrgår för att jag verkligen kände ett sug efter storyn, men jag har svårt att ta mig tiden att spela det. Med jobb och socialliv är det lite svårt! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 16 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2012 Spelar SA mer eller mindre lika fanatiskt som jag gjort sen dagen det släpptes. Minns det så tydligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2012 Installerade det i förrgår för att jag verkligen kände ett sug efter storyn, men jag har svårt att ta mig tiden att spela det. Med jobb och socialliv är det lite svårt! Detta!!! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 26 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2012 Det händer väl, men det var ett tag sedan sist... Dock blir man varandes vid datorn då man väl sätter igång med spelandet. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2012 Bara för det så håller jag just nu på att spela igenom det igen. Åh, så bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 12 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2012 Händer att jag spelar xbox versionen då och då på 360, men orkar inte med uppdragen, brukar bara cykla runt och döda civila. Det är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 8 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2013 HAHA herregud jag spelade det i går. Åkte ut på landet och gav ett antal bönder en varsin örfil, så de blev förbannade. Sedan lät jag de slå varandra så att en riktig bondfajt utkämpades. :D Därefter åkte jag runt i min NRG-500 (moddad så klart så den går i typ 400 ) och åkte efter folk på cross och sköt dem. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 9 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2013 Har börjat kört igenom det på PC för första gången. (alltså storyn). Började spela i april och har kört något uppdrag då och då. Har inte kommit till san fierro än men det är nog bara något uppdrag kvar. Sist jag körde igenom storyn var nog 2004 eller 2005. Köpte spelet på releasen till PS2 när det var nytt och klarade ut det till 97 eller 98 % men bytte bort mitt ps2 och mitt xbox mot en puch nevada strax innan jag fyllde 15.. Får göra ett nytt försök nu i väntan på GTA V. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 17 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2013 Jag brukar också köra det på 360. Är fortfarande ett av mina favoritspel trots grafiken! GTA spelar man för känslan, inte för den grafiska upplevelsen - även om femman ser jävligt nice ut! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts