kobbe Skrivet 15 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2012 Jag har noterat att den senaste användaren alltid heter något konstigt, något i stil med _15345 med varierande siffror. Idag kollade jag på medlemslistan och den är fylld av sådana namn, i sifferordning! Sedan 9 maj har ca 160 användare skapats (plus massor som inte har namn(!)), jag vet inte riktigt syftet med användarna eftersom de inte skrivit något alls. http://www.gtasajten.com/members/page__sort_key__joined__sort_order__asc__max_results__20__st__11660 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NäästY Skrivet 15 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2012 Mycket mysko, för många för att vara slumpen. Illuminati perhaps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2012 Det är sheriffen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 15 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2012 Detta kanske är skoförsäljarens sista strid! 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2012 Skräcken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2012 Det är förmodligen registreringsfunktionen som strular igen. Personer reggar sig men eftersom de inte får något bekfräftelsemail stängs deras konton automatiskt efter 3(?) dagar och blir "falska användare"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2012 Det är förmodligen registreringsfunktionen som strular igen. Personer reggar sig men eftersom de inte får något bekfräftelsemail stängs deras konton automatiskt efter 3(?) dagar och blir "falska användare"... Har detta ännu inte lösts? Det har väl varit ett känt problem? Var är Hultan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts