Visa Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 när blir GTA VICE CITY avdeliningen på gtasajten klar?? kommer det att dröja tills det kommer på PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest saffe Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 vet ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 jag tror inte att han frågade dig, och det var ingen mening med ditt svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 när blir GTA VICE CITY avdeliningen på gtasajten klar?? kommer det att dröja tills det kommer på PC Sorry, det tog längre tid än väntat, bara bilsidan tog flera timmar Men totalt kanske det bara behövs ca 2h arbete tills hela sektionen är klar men jag har mycket i skolan just nu så det kan ta ett tag... nån/några dagar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 31 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 ok..heh bara undra. plugga på bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 Nu blev det problem igen. Jag kan inte ladda upp något på GTAsajten-Storage för den servern är full! Jag har tillåtelse att förvara 200 mb på servern men loggfilerna (som inte ska räknas till mitt utrymme egentligen) tar upp hela 60 mb! Jag måste kalla på serveradmin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 1 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 Nu blev det problem igen. Jag kan inte ladda upp något på GTAsajten-Storage för den servern är full! Jag har tillåtelse att förvara 200 mb på servern men loggfilerna (som inte ska räknas till mitt utrymme egentligen) tar upp hela 60 mb! Jag måste kalla på serveradmin. de verkar som nåt inte stämmer...dom ska väl följa sina egna regler är det du som står för gtasajten-storge.com eller är det nån helt annan som äger de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 Det är jag som äger GTAsajten-Storage ja, men den är kopplad till ett webbhotell och där har det väll blivit nått fel... Hoppas de fixar det tills imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 5 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 ................Du borde skaffa bredband, Hultan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 ................Du borde skaffa bredband, Hultan Ska fixa bredband (ehrm... ADSL) så snart jag kan. Men det spelar ingen roll för jag kan ändå inte hosta GTAsajten på en egen server, uptimen skulle bara vara 80-90% och servern otroligt seg då 0.5 mbit inte räcker långt. Speciellt inte då det ibland är över 100 aktiva besökare på sajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts