Hultenius Skrivet 8 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2012 Under söndag eftermiddag kommer jag genomföra ett antal mindre underhållsarbeten. Forumet kan därför vara nere lite då och då, men det bör inte röra sig om mer än 5-10 minuter åt gången. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2012 Hultenius, har du hört att Topp3 har gått bort? Det skulle vara fint om du gjorde hans konto till "Hedersmedlem". 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 juli, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2012 Är det på grund av detta klockan går fel? Suck, denna klocka... 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2012 Ständigt denna klocka. Soft med underhållsarbete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2012 Är det på grund av detta klockan går fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2012 (redigerad) Är det därför jag har upplevt den gamla postbuggen som vi hade för ett år sedan eller så? Båda de tidigare posten jag gjort nu ikväll har stått och tuggat tills jag fått nog och klickat bort det, för att sedan se att posten redan registrerats. Edit: Hände inte på den här posten bara för det. Redigerad 8 juli, 2012 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2012 (redigerad) Är det därför jag har upplevt den gamla postbuggen som vi hade för ett år sedan eller så? Båda de tidigare posten jag gjort nu ikväll har stått och tuggat tills jag fått nog och klickat bort det, för att sedan se att posten redan registrerats. Edit: Hände inte på den här posten bara för det. Har märkt det nu ikväll... ... exempelvis när jag skrev den här posten. Redigerad 10 juli, 2012 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2012 Postbuggen är onekligen tillbaka. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2012 Nu har jag börja märkt av post buggen. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts