Vice. Skrivet 28 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2012 Hej! Fick min nya dator idag. (tack för hjälpen ni som tipsade om den. fett nöjd). Vill ha en gadget som jag hade sjukt nytta av, en sån där positlapp som låg på vänster sida. En gadget alltså. men det finns bara 10 st att välja mellan om man klickar på "get more gadgets"? Kan man hitta gadgets på andra ställen. Eller vet ni vart man kan hitta en "notepad" eller postitlapp eller vad gadgeten heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2012 Hej! Fick min nya dator idag. (tack för hjälpen ni som tipsade om den. fett nöjd). Vill ha en gadget som jag hade sjukt nytta av, en sån där positlapp som låg på vänster sida. En gadget alltså. men det finns bara 10 st att välja mellan om man klickar på "get more gadgets"? Kan man hitta gadgets på andra ställen. Eller vet ni vart man kan hitta en "notepad" eller postitlapp eller vad gadgeten heter? Är det windows 7 går du in på startmenyn och letar upp Fästisar 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 juni, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2012 Är det windows 7 går du in på startmenyn och letar upp Fästisar haha love u 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts