Vice. Skrivet 24 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2012 Har en en xvid fil och när jag startar den spelar windows mediaplayer bara upp ljudet? Precis som om det vore en ljudfil?! Har precis formaterat datorn, är det nåttt jag missat där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 24 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2012 (redigerad) Xvid-codec och VLC låter väl som en bra början. Redigerad 24 juni, 2012 av mr_tobbe 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2012 Xvid-codec och VLC låter väl som en bra början. Bara VLC låter som en början. Vice, ska du spela musik kan du spela i windows media player men filmer kör du i vlc eller Media player classic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2012 För windows 7 För windows XP/Vista Alla codecs funkar med vanliga Windows Media Player. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 juni, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2012 (redigerad) För windows 7 För windows XP/Vista Alla codecs funkar med vanliga Windows Media Player. Tack! Nu fick jag dessutom veta vad som saknades mer. Jag hade inte senaste directx. ska googla och se om jag hittar rätt directxdet. Vet ni vilken version som är senaste? Redigerad 24 juni, 2012 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 juni, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2012 Xvid-codec och VLC låter väl som en bra början. Bara VLC låter som en början. Vice, ska du spela musik kan du spela i windows media player men filmer kör du i vlc eller Media player classic För windows 7 För windows XP/Vista Alla codecs funkar med vanliga Windows Media Player. aah you guys.... :wub: Fan hade jag gjort utan er? =))) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts