SilentViper Skrivet 27 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2014 Hoppas att retail versionen är inte som den läckta versionen då det var nästan omöjligt att skjuta nån o massa annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 maj, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2014 Syns fortfarande inte på Uplay, och inte har jag fått ett mail heller med någon slags kod. Vad fan Ubisoft?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2014 Hm finna inte på mitt uplay konto heller kollade via uplay appen och steam visar det finns ute nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2014 Har köpt det nu. Du kan logga in på mig och hämta det när du vill... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2014 Vice kör PC versionen så det skulle inte direkt hjälpa mig tack ändå. Fick ett mail av uplay att watch dogs finns på mitt konto nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2014 (redigerad) Sk*tsamma, det är lite taskigt... Nej, det var inte riktat till dig Agenten. Såg din post ovanför och förstår att det lätt kan misstolkas... Spelat det en hel dag nu och har inte riktigt fastnat för det. Bilfysiken är ett skämt. Sjukt dålig. Annars är det hyfsat. Nån som fattat hur man skjuter från bilar? Inte lyckats med det.. Vilka uppdrag är huvuduppdragen, de gula?? Redigerad 27 maj, 2014 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2014 Huvuduppdragen är som du skrev gula ljus blåa är diverse olika sido uppdrag. Mörk blåa markeringar är olika bet saker du kan vinna pengar på. Lila Markeringar är online spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2014 Vad fan ska man ha pengar till då? Vann sjukt mycket på poker igår, men vet inte vad jag ska ha det till. Vapen? Man skjuter ju knappt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2014 Agenten: har du fått klämt på skillen? Jag får texten: "starta öppna din värld för att låda upp andra nivåer av uppgraderingar?! Vart är "öppna din värld"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2014 Tror du måste göra fler uppdrag göra sido uppdrag och tjäna XP (skill points) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2014 Stör mig som fan på Aidens röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2014 Bilhandlingen i det här spelet är ju helt keff, vadfan har dom gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2014 Bilhandlingen i det här spelet är ju helt keff, vadfan har dom gjort? Helt sjukt dålig ja. Det är back to år 2000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2014 Ebeeto (!) länkade denna recension på Twitter: http://www.somethingawful.com/news/watch-dogs-review/ Att döma av den allmänna stämningen här misstänker jag att den kan falla er i smaken. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2014 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2014 Tycker den här bilden (Om den är sann) förklara lite varför spelet är lite .. konstigt? 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2014 Bil fysiken samt körningen kunde varit bättre men efter ett tag när man blir van med körningen så är den helt okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2014 (redigerad) Redigerad 29 maj, 2014 av ZcruweN 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 29 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2014 Är just nu helt uppslukad av detta spelet, tycker det är väldigt underhållande, men jag håller med om att de kunde lagt lite mer tid på bilkörandet, men som SilentViper sa så vänjer man sig vid körningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2014 Hur i helvete skjuter man från bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts