eXotic Skrivet 6 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2012 Kan inte yttra om den delen hur BF3 är på konsol då jag endast körde en runda team deathmatch hemma hos en polare som hade de. Men visst PC har ju alltid bättre grafik än på konsol då jag läste att konsolerna är låsta på DirectX 9 o så det är väl enda jag kan yttra mig om o det andra med spelare fordon större banor har jag inge aning om. Då jag inte äger varken PS3 eller 360. Nej men jag har, och berättar för dig hur det är. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 juni, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2012 Första invervjun med spelets producent! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2012 Det ser helt underbart ut! Mitt open-world älskande hjärta slår volter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 juni, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2012 Lite intressant ny information och fakta från Rev3Games som fått se spelet bakom stängda dörrar på E3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2012 Det här verkar mycket intressant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2012 Hoppas bara det inte är bara nattetid spelet utspelar sig o mörka timmar på dygnet hoppas det har nå timecircle som i GTA eller vissa uppdrag är nattetid o vissa dagtid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2012 Hoppas bara det inte är bara nattetid spelet utspelar sig o mörka timmar på dygnet hoppas det har nå timecircle som i GTA eller vissa uppdrag är nattetid o vissa dagtid. De flesta open-world spel har ju en dag/nattcyckel, så det behöver du nog inte oroa dig för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 24 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2014 Bara terrat en kvart, dålig timing med tentor. Styrningen av fordon är HELT wack. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2014 Bara terrat en kvart, dålig timing med tentor. Styrningen av fordon är HELT wack. Wack bra eller wack dåligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 24 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2014 Wack bra eller wack dåligt? Av min expertis att kolla på klipp (Note sarcasm ) Så ser styrningen förjävlig ut. Hypade spelet mindre och mindre ju mer jag såg av det tyvärr. Blir kanske ett köp i någon reahög till Xbonen. Om inte gta hinner komma till den först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2014 Jaha, nu måste jag alltså hålla mig borta från internet fram tills tisdag (förbokat Deluxe Edition på Steam, tänker inte få allting spoilat för mig). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2014 Jag vill också. (( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2014 Jag vet inte längre. Spelet verkat intressant i början, men nu ser det bara ut som en GTA-klon med hela hackingbiten som en eftertanke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2014 Körde det lite idag ska köra lite till sen fixar jag en nyckel till uplay. Än så länge är jag imponerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 24 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2014 (redigerad) Wack bra eller wack dåligt? Wack keff! Om man gasar så fortsätter den någon sekund efter att man har släppt knappen, det är dessutom nästan omöjligt att stanna bilen helt. Det verkar inte finnas något utrymme för hinna bromsa innan backen läggs i vid låga hastigheter, man kan väl förmodligen använda handbromsen, men ändå. Styrningen är ryckig och släpar efter. Känns som ett 15 år gammalt bilspel. Det kanske är bättre på konsol. Redigerad 24 maj, 2014 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2014 Ni som har redan spelet och detta med bilstyrningen så kan det ha med dessa "buggar" som är noterat på denna version som finns ute och hoppas det är inte likadant vid release Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2014 Ni som har redan spelet och detta med bilstyrningen så kan det ha med dessa "buggar" som är noterat på denna version som finns ute och hoppas det är inte likadant vid release ????????????????????????????????????????? Du menar att det är allmänt känt att den läckta versionen har en bugg som påverkar bilkörningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 maj, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2014 Jag "köpte" spelet via ubishop med den rabattkod jag fick med mitt grafikkort från NVidia. Nu är klockan 06:01 och spelet har släppts i USA men jag ser fortfarande inte spelet i mitt game library på Uplay. Det är verkligen ett värdelöst system... Förstår inte hur de tänker, att man inte ens ska kunna SE spelet i listan även om man förhandsbokat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2014 Läste nåt att spelet ska finnas för oss i Sverige och övriga Europa runt 10 tiden. Ska laddas ner fort jag kommer hem från jobbet o gymmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 maj, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2014 Läste nåt att spelet ska finnas för oss i Sverige och övriga Europa runt 10 tiden. Ska laddas ner fort jag kommer hem från jobbet o gymmet Jo, jag har till slut fått reda på det jag med, bland annat genom att anta att det blir tillgängligt på uPlay samtidigt som på Steam, där det stod att det var 3 timmar kvar runt kl 7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts