Vice. Skrivet 3 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2012 Hej! KAN inte bestämma mig, affären stänger 17.00. Jag följer ert svar! Tusen tack på förhand//Vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 3 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2012 Hej! KAN inte bestämma mig, affären stänger 17.00. Jag följer ert svar! Tusen tack på förhand//Vice Skyrim, om du vill få ut tio gånger så mycket spel än vad du får av Max Payne 3. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2012 Det är ju sjukt svårt att säga. Skyrim är ju ett sådant spel där man verkligen måste gilla genren för att kunna uppskatta det. Många som gillar FPS-spel där det är fullt med action och händer saker hela tiden orkar inte riktigt med det lite långsammare Skyrimtempot. Jag själv hade valt Skyrim alla dagar i veckan. Har du testat Oblivion? Skyrim är som ett bättre Oblivion. Jag vet att du gillade Fallout 3, och det är ju samma utvecklare. Jag är däremot inte säker på hur pass lika Fallout 3 och Oblivion/Skyrim är, så jag vågar inte dra några direkta paralleller däremellan. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 3 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2012 Sjukt god kebab i Arlöv. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2012 Hoppas Vice är iväg för att inhandla Skyrim just nu. Mer episkt långt spel får man leta efter. Jag har bara en karaktär, med vilken jag spelat ca 300 timmar, och jag har inte ens klarat vare sig story, Dark Brotherhood eller Winterhold. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2012 Mmmm... Kebab 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 juni, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2012 Jodå, blev skyrim. Tack för hjälpen. Ska testa det 20:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2012 Jodå, blev skyrim. Tack för hjälpen. Ska testa det 20:00 Haha! Gick du på den enkla? Max Payne är ju spelet man egentligen ska ha! Lurad! :D 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 juni, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2012 Haha! Gick du på den enkla? Max Payne är ju spelet man egentligen ska ha! Lurad! :D Nä?! Haha Fan vad taskigt. Nä, du skojar? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 3 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2012 har inte kört 3an i serien. Men kan nästan garanterat säga att du kommer ha minst 200 timmar mer kul med Skyrim än Max payne. (beror ju självklart på dig och vad du tycker om också.) Pumpa inte bara quests i spelet, njut av områden och utforska lite utan att behöva en questline som går dit =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts