Gruppt Skrivet 7 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2014 Jag har begärt en invite Nickname : Gruppt :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 17 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2014 Har begärt invite: don_salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 maj, 2015 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2015 Tjoflöjt! Jag har ansökt om medlemskap i GTASajtens Crew. Vänligen acceptera snarast möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 maj, 2015 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2015 Begärde medlemskap alldeles nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 maj, 2015 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2015 När jag försöker godkänna via mobilen kan jag inte trycka någon accepteraknapp, det finns bara Invite trots att ni redan frågat. Blev ni accepterade eller fick ni bara invite? Har inte kollat iweX än, bara xstreem. Har för mig att det var likadant förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 maj, 2015 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2015 När jag försöker godkänna via mobilen kan jag inte trycka någon accepteraknapp, det finns bara Invite trots att ni redan frågat. Blev ni accepterade eller fick ni bara invite? Har inte kollat iweX än, bara xstreem. Har för mig att det var likadant förr. Jag har fått invite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 maj, 2015 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2015 Jag har fått invite. Lustigt. Men du är medlem nu åtminstone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 maj, 2015 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2015 Lustigt. Men du är medlem nu åtminstone? Aarå, visst är jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts