BroDD Skrivet 2 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2013 (redigerad) Fuck it, har skickat en request... kusoshi på Social Club, kusoshiteshine på PSN. EDIT: Det står på hemsidan nu att jag är med, men i spelet så stog det inget om att jag var med i en crew. Detta var iofs några timmar sedan nu, kanske har uppdaterats.. Får kolla ikväll. Redigerad 2 oktober, 2013 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 2 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2013 nirre9 har sökt invite, acceptera gärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2013 Nån som kan hjälpa mig angående Crews! Har skapat ett crew för några polare men när jag försöker ladda upp dom emblem som jag gjort så blir det bara en bruten fil utav bilden jag publicerat. Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 oktober, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2013 Nytt motto: Avvaktar alltid soldaters munkaptit! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
assburgerssyndrome Skrivet 7 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2013 Leosweden på RSC! + Det Weener skrev. Undrar samma sak. Nån som kan hjälpa mig angående Crews! Har skapat ett crew för några polare men när jag försöker ladda upp dom emblem som jag gjort så blir det bara en bruten fil utav bilden jag publicerat. Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 oktober, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2013 Har uppdaterat förstaposten och tänker också fylla på med en lista över vad alla sajtare heter på Social Club samt på respektive konsol. Kan alla som är med i crewet vara snälla och skicka ett meddelande till mig med erat kontonamn på Social Club samt på Ps3/360 så ordnar jag listan. Skriv gärna Crew i titeln på meddelandet/konversationen! Spoiler Vet att det redan finns en lista i en annan tråd men den verkar inte vara komplett och jag vill höra från alla medlemmar själva så att allting stämmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 8 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2013 Skickade request till crewet nu! Socialclub: Comfaj PSN: Comfaj 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2013 Skickade request till crewet nu! Socialclub: Comfaj PSN: Comfaj Accepted! Du blir representative inom det snaraste. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 oktober, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2013 Har uppdaterat förstaposten och tänker också fylla på med en lista över vad alla sajtare heter på Social Club samt på respektive konsol. Kan alla som är med i crewet vara snälla och skicka ett meddelande till mig med erat kontonamn på Social Club samt på Ps3/360 så ordnar jag listan. Skriv gärna Crew i titeln på meddelandet/konversationen! Spoiler Vet att det redan finns en lista i en annan tråd men den verkar inte vara komplett och jag vill höra från alla medlemmar själva så att allting stämmer! Har lagt till några utan att jag fått ett meddelande då jag är säker på deras nick. Henkibojj, Jazz och VaXXoR, ni behöver inte skicka! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eetfuk Skrivet 8 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2013 Har oxå skickat request till crewet! Vore skoj då man inte har så många vänner på PSN Socialclub: eet_fuk PSN: eet_fack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Talkietoast Skrivet 19 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2013 Lagt till eller vad man ska säga. Talkietoast, PSN. HairyLundberg på Socialclub. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 19 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2013 Går det skapa någon form av stående gruppchatt på Skype? Alla (inkl. mig själv) har inte headset till konsolen, så vore kul att kunna prata med övriga som spelar. Även lättare att se om några andra är igång. Kanske blir för "spamigt" så fort man har skype igång men inte spelar. En tanke i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2013 Makrill minns jag faktiskt inte helt och hållet. Antingen så har det myntats från ett fyllesms som Ante skickade till mig, eller så har det drivits vidare från "E re chill! XD"-trådarna. Eller så är det något som Ante myntat helt på egen hand. Makrill finns mest i fylle/festtråden och i statusuppdateringarna... Kommer från "ERE CHILL? XD SJÄLV ERE JÄVLIGT CHILL XD" (kan inte hitta tråden nu) och Eudoros kan också ha haft något med detta att göra, jag minns inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robertr1 Skrivet 22 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2013 Letade lite "vuxnare" folk som kanske ville joina min crew, men hittade er och la in en ansökan 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
brantafors Skrivet 27 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2013 (redigerad) Jag går gärna med i ert crew. Jag kommer dock inte spela särskilt ofta. Hoppas det går bra ändå? PS3-nick: petssonnet Social Club-nick: brantafors Edit: Jag försökte gå med i ert crew, men det står bara "Request failed". Är det invite only kanske? Det funkade nu. Redigerad 27 oktober, 2013 av brantafors Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 31 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2013 Joe Dirt - flather1 - FlaTheR (eller BunnyPig) XBOX 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2013 Bump. Ingen som kan lägga till mig? Har skickat request. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2013 Ska vi med 360 dra ihop oss någon kväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hesselgren Skrivet 5 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2013 hade tydligen en invite till detta crew idag när ja logga in på SC, vet inte om d va ja som ansökte igår eller hur d var, men ja acceptera iaf.. va brukar ni hitta på då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2013 Det var länge sen det var nåt crewhäng på PS3 tycker jag, ni xboxare verkar ju hänga ihop mest hela tiden. Jag har fortfarande inte fått tillfälle att prova Capture, och det lär inte vara lätt att göra heller nu när jag under julen bor hos föräldrarna. Är det någon som skulle vilja gå ihop och köra ett antal rundor taktiskt lagspel mot random folk, eller har crew-intresset försvunnit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts