Henkibojj Skrivet 27 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2013 Bra idé! Hade gjort det om jag haft rights, är bara Vicke och Henki som kan det. Jag kan lägga in en lista på förstasidan, men jag har inte tid att sammanställa den själv. Om du vill göra en lista här så kan jag klistra in den och emellanåt lägga in nykomlingar vartefter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2013 Jag blir inte godtagen. Kanske buggar. briofigaro är namnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2013 Jag blir inte godtagen. Kanske buggar. briofigaro är namnet! Har försökt godkänna dig, returnerar ett error. Tog bort din ansöka nu, testa igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2013 Ang. din invite Okka så hade jag samma problem som Jazz. Vänta tills ni får spela online gubbar... Det är awesome! Jag gillar vad de har gjort med GTA Race. Shit vad kul det ska bli att få orsaka lite kaos i Los Santos och Blaine County med er alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2013 Ang. din invite Okka så hade jag samma problem som Jazz. Vänta tills ni får spela online gubbar... Det är awesome! Jag gillar vad de har gjort med GTA Race. Shit vad kul det ska bli att få orsaka lite kaos i Los Santos och Blaine County med er alla! Har du betatestat? Eller sett filmer från beta? Om filmer: Langa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2013 Har du betatestat? Eller sett filmer från beta? Om filmer: Langa! Njao man kan väl säga att det var en dröm jag hade... Har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ekke-_ Skrivet 29 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2013 Jag har requestat en invite! Ny medlem här ser fram emot att lira lite online med vettigt folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2013 Slängde nyss iväg en request. Heter nog iLinus. Bra nickname osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2013 Ekke och Linus har fått invites. Vem är JRRclarke? Låter inte direkt svenskt, och profilen är privat så jag kan inte kolla där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2013 Skickade en request. Heter nog något liknande till vad jag gör här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2013 Knock, knock! //Sanspoof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2013 (redigerad) Spajdermän och Umberto, ni ska ha fått en inbjudan nu. Jag bör ha 1m GTA$ på releasedagen så jag funderar på att köpa den dyraste lägenheten/huset och sedan bjuda in er allihopa. Vad säger ni... releaseparty?! Edit: Fixade emblemet också! Redigerad 30 september, 2013 av VickeX 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2013 Jag bör ha 1m GTA$ på releasedagen så jag funderar på att köpa den dyraste lägenheten/huset och sedan bjuda in er allihopa. Vad säger ni... releaseparty?! Dag och tid? Jag är på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2013 (redigerad) Dag och tid? Jag är på! Haha jag vet inte. Imorgon på kvällen någon gång. Man lär väl kunna bjuda in vänner från sitt crew så att man inte behöver ha allihopa på sin friendlist så jag får styra upp det där efter att Online är tillgängligt och alla är igång. Den här låten... Riktigt mysig. Redigerad 30 september, 2013 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2013 Jag bör ha 1m GTA$ på releasedagen så jag funderar på att köpa den dyraste lägenheten/huset och sedan bjuda in er allihopa. Vad säger ni... releaseparty?! PS3 eller 360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2013 PS3 eller 360? Jag kommer att köra på 360 de första dagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2013 Jag kommer att köra på 360 de första dagarna. oh snap, glömde det. Jag kör ju PS3 :3 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2013 Nåväl, jag har kopior på båda konsolerna så jag kommer att spela på PS3 också emellanåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2013 (redigerad) Jag bör ha 1m GTA$ på releasedagen Vafandåför? EDIT: Oooh! Jag såg just att man kan ändra de ranking-namn som finns förprogrammerade i GTAO. Urpsrungligen är dessa: Rank - Namn 1-10 - Thug 11-20 - Hustler 21-30 - Soldier 31-40 - Trigger 41-50 - Enforcer 51-60 - Facilitator 61-70 - Public Enemy 71-80 - Shot Caller 81-90 - Street Boss 91-100 - Kingpin ...men naturligtvis duger det ju inte. GTAsajten-internskämt to the rescue! Vad ska vi ha för titlar?! Redigerad 30 september, 2013 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2013 (redigerad) Vafandåför? EDIT: Oooh! Jag såg just att man kan ändra de ranking-namn som finns förprogrammerade i GTAO. Urpsrungligen är dessa: Rank - Namn 1-10 - Thug 11-20 - Hustler 21-30 - Soldier 31-40 - Trigger 41-50 - Enforcer 51-60 - Facilitator 61-70 - Public Enemy 71-80 - Shot Caller 81-90 - Street Boss 91-100 - Kingpin ...men naturligtvis duger det ju inte. GTAsajten-internskämt to the rescue! Vad ska vi ha för titlar?! 91-100 måste ju vara Munkmästare eller någonting i den stilen! Och varför 1m GTA$? Can't say. Rank - Namn 1-10 - Snattare 11-20 - Vandalist 21-30 - ... 31-40 - ... 41-50 - ... 51-60 - ... 61-70 - ... 71-80 - ... 81-90 - ... 91-100 - MUNKMÄSTARE... ouch, å ä och ö går inte. Det är mina förslag än så länge. Redigerad 30 september, 2013 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts