the_Dowie Skrivet 8 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2013 Bra initiativ! Har sökt jag också, under namnet "Cancain". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 12 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2013 Creppekrullig begär inträde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2013 (redigerad) Fick precis en tokbra idé till ett emblem för vårat crew (men jag har ingen talang så jag vill inte ens försöka mig på det)! Varför inte ha ett emblem som representerar ett av de bästa "internskämten" här på forumet? Jag tänker såklart på "militärmunkar"! Redigerad 13 september, 2013 av Mark 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2013 Jag har fixat ett Xbox 360 och vill nog vara med! Återkommer när jag kopplat in det och skaffat konto. Vafan. Det var droppen. Nu fixar jag också ett Xbox. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Jag har fixat ett Xbox 360 och vill nog vara med! Återkommer när jag kopplat in det och skaffat konto. Vafan. Det var droppen. Nu fixar jag också ett Xbox. Hurra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Fick precis en tokbra idé till ett emblem för vårat crew (men jag har ingen talang så jag vill inte ens försöka mig på det)! Varför inte ha ett emblem som representerar ett av de bästa "internskämten" här på forumet? Jag tänker såklart på "militärmunkar"! Klockren idé! -------------- Finns det någon app till PS3an som gör att man kan komma åt crewet via XBMC eller så? Eller görs allt sånt in game? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemleN Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Ansökt! Samma nick som här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Fick precis en tokbra idé till ett emblem för vårat crew (men jag har ingen talang så jag vill inte ens försöka mig på det)! Varför inte ha ett emblem som representerar ett av de bästa "internskämten" här på forumet? Jag tänker såklart på "militärmunkar"! Ja, lätt! Kom igen allihopa - försök er på det! Tänk hur grymt det vore att åka runt i Los Santos med en munk på jackan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Vafan. Det var droppen. Nu fixar jag också ett Xbox. Jag lånar också av en polare, förresten. Han spelar aldrig när han är ensam så han gav det till oss och kommer hit när han vill lira. Vägrade ta emot ett par hundralappar som kompensation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Fick precis en tokbra idé till ett emblem för vårat crew (men jag har ingen talang så jag vill inte ens försöka mig på det)! Varför inte ha ett emblem som representerar ett av de bästa "internskämten" här på forumet? Jag tänker såklart på "militärmunkar"! Jag försöke mig på att göra en munk nu då jag ändå inte hunnit få spelet ännu, och det blev väl rätt okej... men då självklart är sidan överbelastad och jag kan inte spara skiten. Här är iaf en printscreen på den. Någon annan kanske kan försöka sig på det när de har en pause från spelandet. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Jag försöke mig på att göra en munk nu då jag ändå inte hunnit få spelet ännu, och det blev väl rätt okej... men då självklart är sidan överbelastad och jag kan inte spara skiten. Här är iaf en printscreen på den. Någon annan kanske kan försöka sig på det när de har en pause från spelandet. Haha, underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2013 Heter Briofigaro. Ansökt om medlemskap nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2013 Synd att vi inte kan komma igång med något förrän SC rättar upp sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2013 (redigerad) Kan kanske vara värt att uppdatera förstaposten med en lista över vad forumiterna heter på Social Club. Det är en hel del med i crewet som jag inte har en aning om vilka de är! Mark - ThePava Redigerad 23 september, 2013 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2013 Kan kanske vara värt att uppdatera förstaposten med en lista över vad forumiterna heter på Social Club. Det är en hel del med i crewet som jag inte har en aning om vilka de är! Mark - ThePava Bra idé! Hade gjort det om jag haft rights, är bara Vicke och Henki som kan det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2013 Väntar fortfarande på att bli accepterad in till gtasajten crew ghostwolfii nicka jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2013 (redigerad) Väntar fortfarande på att bli accepterad in till gtasajten crew ghostwolfii nicka jag Jag acceptade dig, din invite försvann men desvärre dök du inte upp i invite listan... tänkte att det kanske skulle komma upp om ett tag. Jag kan inte heller godkänna Vice pågrund av "error". Testa ansöka igen, SocialClub fungerar inget vidare just nu alltså. Vem är FlaTheR1? Redigerad 24 september, 2013 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2013 (redigerad) Flather1 är väl Joe_Dirt här om jag minns rätt ska kolla in. EDIT: Skickade om förfrågan nu! Redigerad 24 september, 2013 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2013 Ansökt under namnet tuppel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2013 Vicke? Dags att städa upp crewet? Ny bild och ny status? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts