SilentViper Skrivet 21 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2012 Vila i frid Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2012 (redigerad) Usch, såg tråden i morse men har inte hunnit läsa igenom riktigt förrän nu. Förbannat tragiskt och tråkigt. Även om jag inte hade någon större relation till Tobias så uppfattade jag alltid honom som en väldigt trevlig kille med glimten i ögat. Vila i frid, Topp3! Redigerad 21 maj, 2012 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2012 Jag gick igenom lite gamla inlägg av Topp3. Han verkade ju heljuste! En skön kille helt enkelt! Fan så tragiskt att två medlemmar lämnar jordelivet så pass nära varann (Giz) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2012 Men fy fan. Topp3 Hjälpte mig mycket när jag höll i "möt forumiten". Verkligen tragiskt,alla tankar till familjen. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 21 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2012 Skänker alla tankar till hans anhöriga. Fick även jag en rysning genom kroppen när jag såg tråden. Vila i frid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2012 Det här forumet börjar bli riktigt obehagligt, inget illa menat. Men för varje person som lämnar så lämnar det något konstigt hål bakom sig i forumhistoriken.... fyfan... R.I.P 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 21 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2012 Väldigt, väldigt tråkigt. Mina tankar går till de närmast anhöriga och till er här som kände honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2012 Tragiskt! Kände inte Topp3, men tror han var ganska aktiv när jag kom hit första gången. Hur som helst, Vila i frid Tobias! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Populärt inlägg Jazz Skrivet 22 maj, 2012 Populärt inlägg Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2012 När antalet medlemar på ett litet forum som detta minskar snabbare på grund av dödsfall än tappat intresse får man en ordentlig reality check. Förlusten av Giz är fortfarande obehagligt nära och tränger sig nu ännu närmre inpå. Jag ägnar också en tanke åt Corleone. Låt nu detta forum få behålla sina medlemar tills de dör av hög ålder efter långa och lyckliga liv. Var du än är Topp3 hoppas jag att du har det bra. 20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2012 Jäklar, från att tråden hette "vad hände med topp3" till "Tobias Pettersson (Topp3) finns inte med oss längre R.I.P". Det var inte roligt att läsa, riktigt tråkigt, hade ingen direkt forum relation med honom, mer än att man såg lite inlägg här och där, men vill minnas honom som en glad och hjälpsam forumit. Vila i frid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 maj, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2012 Topp3 borde göras till Hedersmedlem. 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2012 Topp3 borde göras till Hedersmedlem. Mr H. gör snart en kommentar ang. detta tror jag. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 4 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2012 Fattar inte riktigt grejen med att folk verkar ha dött varje gång jag kikar in på forumet igen... Jag kände honom inte, but still, väldigt tråkigt att höra. Vila i frid, Topp3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Populärt inlägg Hultenius Skrivet 8 juli, 2012 Populärt inlägg Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2012 Riktigt tråkigt att ännu en betydande forum-medlem har försvunnit på det här sättet, man blir helt paff Förutom att Tobias varit medlem sedan starten (2002) har han också bidragit stort som moderator. Trots att han inte skrev så många inlägg de senaste åren fanns han alltid där i bakgrunden och såg till att forumet var rent och städat. Självklart ska Tobias ha titeln Hedersmedlem. Synd att forumet inte har kvar sin forna makt, hade varit en ära att hjälpa minnesfonden att nå målet. Ska själv lägga ett bidrag, pengarna går till bra saker. 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Populärt inlägg Crice Skrivet 30 juli, 2012 Populärt inlägg Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2012 Det här var inte kul att höra. Måste vara åtta år sedan jag pratade med honom (herregud vad tiden FLYGER), men han var en av de bekantskaper härifrån jag verkligen uppskattade. Stabil och hjälpsam på alla vis, och på tok för jävla ung att gå bort. Tragiskt. Vila i frid, Topp3. 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2012 Väldigt sorgligt. "The big Vercetti" (som han kallade sig på den tiden) var en av de första gtasajtare jag blev "kompis" med sommaren 2003 och tillsammans var vi mod-kollegor på skribbs forum under några år. Han var också en av få forumiter som jag hade sporadisk kontakt med utanför forumen, även om det dock avtog med tiden... Tack för alla minnen och diskussioner, Tobbe. Din tröja hänger i forumtaket. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts