Jacker Skrivet 16 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2012 (redigerad) Det har visat sig att diskarna till det dagsfärska Max Payne 3 innehåller en fil vid namn "gta vehicles.ide", vilken innehåller en lista över klassiska GTA-fordon och andra namn. Det vore inte första gången som ett icke-GTA spel från R* innehåller data relaterat till ett GTA spel, både Bully och Red Dead Redemption hade spår av GTA på sina diskar. Med andra ord är detta den trovärdigaste läckan hitills, eftersom den mer eller mindre kommer direkt från R* själva. http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=510202&st=0 Cars apc bobsleigh benson biff bobcat boxville buccaneer burrito brzbus casco cadge car_brzhatchplc car_brzsedanplc car_brzhatchjnk car_brzsedanjnk carga cavalcade cognoscenti cs2000 chavos dukes dune feroci forklift futo furzen fxt gant hauler minivan infernus patriot phantom prairie police rancher rhino schafter seinove skimobile taxi vanpony willard winky trash railmu flatty snowplough Bikes enduro jz125 z75 faggio2 spike Helicopters autogiro bchopper annihilator bentham maverick hind napalm scamp heli_vcpf heli_tfe Planes cuban800 Boats squalo bassboy chika fisher fishboat_a fishboat_b fishboat_c fishboat_d, marquis reefer tropic gunboat sabs_boat small_gb2 dinghy p_mi_botfsh whaler woody woody2 sporto tinny tug contbo smug edsboat Trains cablecar chairlift subway_lo subway_hi train_carg trainf_carg trainr_carg train_int lighty Redigerad 16 maj, 2012 av Jacker 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2012 Intressant! Måste nog ta det med en nypa salt... Tio helikoptrar och ett enda plan låter inte rimligt. Dessutom har vi ju sett en Shamal i trailern och det tror jag inte är "Cuban800". Det kan ju också vara ett villospår? Vad ska MP3 med GTAV-bilar till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zzcool Skrivet 17 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2012 Intressant! Måste nog ta det med en nypa salt... Tio helikoptrar och ett enda plan låter inte rimligt. Dessutom har vi ju sett en Shamal i trailern och det tror jag inte är "Cuban800". Det kan ju också vara ett villospår? Vad ska MP3 med GTAV-bilar till? tror det är filer lämnade i spelet eftersom max payne 3 byggdes på rage motorn så dem lämnar kvar filer sen är det väldigt möjligt att listan inte är färdig kanske 2 år gammal för att inte någon ska missförstå det vad jag som gjorde tråden om detta det var en vän som sa att han hade hittat gta 5 fordon i max payne 3 som i vehicles.ide frågade om jag fick posta på gtaforums och efter det så postade alla om det 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 17 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2012 Det är fett mysigt med små rykten som dessa. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2012 Jag tror bara att det är Rockstar som tycker om att trolla lite. Hur som helst lär vi få veta lite mer om spelet inom en eller två månader, nu när Max Payne 3 är ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2012 Får väl se om det händer något 2405 som det snackas om på GTAforums. Skulle vara nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soomersault Skrivet 19 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2012 tror det är filer lämnade i spelet eftersom max payne 3 byggdes på rage motorn så dem lämnar kvar filer sen är det väldigt möjligt att listan inte är färdig kanske 2 år gammal för att inte någon ska missförstå det vad jag som gjorde tråden om detta det var en vän som sa att han hade hittat gta 5 fordon i max payne 3 som i vehicles.ide frågade om jag fick posta på gtaforums och efter det så postade alla om det Jag har följt tråden på gtaforums.com, har ditt dåliga samvete lättat? Tycker du gjorde helt rätt att släppa infon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NäästY Skrivet 20 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2012 Får väl se om det händer något 2405 som det snackas om på GTAforums. Skulle vara nice! Ståfräs på torsdag med andra ord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts