VaXXoR Skrivet 24 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2012 Följt den här nu och kollat till DEL 5. Underhållande och modden är awesome! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 24 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2012 Såg en dag när jag lirade detta med en kompis att Panimala kom in i servern. Tyckte det var lite skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2012 (redigerad) Grymt kul att lira idag (& mumble). Jag och en vän repade en buss, och började cruisa östkusten, plockade upp en annan kompis på vägen. Två timmar senare var vi totalt 5 somalier som gled piratbussen och raidade det vi behövde och ville ha. Bussen är nu fullsmockad med reservdelar, mat, dryck, medicin och ammunition. Älskar organiserat spel! Redigerad 24 juni, 2012 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2012 Börjar bli lite lack över all PvP. Blir bara dödad av spelare och ingen är längre friendly, synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2012 De borde fixa en PvE så man slapp såna idioter. De förstör spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2012 De borde fixa en PvE så man slapp såna idioter. De förstör spelet. Det ger ju bara en hel del spänning! Däremot borde det finnas fler fördelar med att samarbeta, eller fler nackdelar att mörda någon. Någon här som är sugen på att lira? Har skype och mumble, men kan ordna annat program om det är så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2012 De borde fixa en PvE så man slapp såna idioter. De förstör spelet. PvPn är rolig för att det skapar spänning. Man blir paranoid och det känns osäkert. Men det verkar vara folk som fuskar och liknande nu. Hur vanligt det är kanske är lite svårt att säga men det är otroligt tråkigt att det börjat komma fuskare. Har mött några som samarbetar, men i dagens läge går det inte att lita på folk. Därför att döda ett alternativ för överlevnad. Att spela i stor grupp är iaf sjukt kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2012 Jo, visst är det så. Men om man måste välja mellan PvE eller en massa idioter som förstör spelupplevelsen för en helatiden så så hade jag tagit PvE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2012 En annan sak som är irriterande när det gäller PVP. När det är mörkt så sätter folk oftast upp brightness och gamman på fullt. Då blir det lättare och se. Skulle vara mycket ballare om det var kolsvart som normalt för alla. Nu måste man spela så för att alla andra gör det. Blivit skjuten så många gånger av folk som ser mer än vad jag gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2012 En annan sak som är irriterande när det gäller PVP. När det är mörkt så sätter folk oftast upp brightness och gamman på fullt. Då blir det lättare och se. Skulle vara mycket ballare om det var kolsvart som normalt för alla. Nu måste man spela så för att alla andra gör det. Blivit skjuten så många gånger av folk som ser mer än vad jag gör. Nightvision <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 29 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2012 http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/428825_10151013578394040_1194249468_n.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2012 Lite sugen på detta räcker det bara att ladda ner ArmA 2 gratis versionen på steam o köra? Eller måste jag ha den senaste epacket till det hela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 29 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2012 Lite sugen på detta räcker det bara att ladda ner ArmA 2 gratis versionen på steam o köra? Eller måste jag ha den senaste epacket till det hela? Combined Operations behöver du. Arma II free + Arrowhead, funkar också. Om du kör med Arma II free, så får du lågupplösta texturer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2012 Lite sugen på detta räcker det bara att ladda ner ArmA 2 gratis versionen på steam o köra? Eller måste jag ha den senaste epacket till det hela? Vänta till summer sale, lär nog finnas där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2012 Combined Operations behöver du. Arma II free + Arrowhead, funkar också. Om du kör med Arma II free, så får du lågupplösta texturer. Bryr mig inte så mycket om det men har läst lite en del säger det funkar inte med Arma 2 free en del säger att det inte funkar alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2012 Bryr mig inte så mycket om det men har läst lite en del säger det funkar inte med Arma 2 free en del säger att det inte funkar alls. gå och kägg dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 30 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2012 gå och kägg dig Om du är full så är du en såndär som man bara vill kasta ut från fester just nu. Va glad istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2012 Om du är full så är du en såndär som man bara vill kasta ut från fester just nu. Va glad istället! Vad vet du om det? Du har ingen aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 30 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2012 Bryr mig inte så mycket om det men har läst lite en del säger det funkar inte med Arma 2 free en del säger att det inte funkar alls. Om det inte funkar, hade jag inte skrivit det. Jag vet ett flertal personer som kör med Arma II free, och de har inga problem med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts