okka Skrivet 8 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2012 Hej! Kommer någon ihåg StellHell? Tror att han var admin eller nåt. Tänkte bara höra: vet någon vad han gör nu för tiden? Jag har hört att han studerar i Umeå eller jobbar på ICA i Sundsvall men jag vet inte säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2012 (redigerad) Den där frågan, det är trams. Du får inget svar därför att det du håller på med är trams. Redigerad 8 maj, 2012 av Kebab 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2012 Nä, det här var tramsigt. det svarar jag inte på. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2012 Trams, inget svar. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2012 Stellan bor numera i Habo, har en sambo (hon är blond och snygg!) och jobbar såvitt jag vet på samma ställe han har gjort dom senaste åren. Dock blivit befodrad någon/några gånger. Inte riktigt helt hundra. Varför är du så arg på Stell? Han är snäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 8 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2012 Det här är trams. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 8 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2012 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2012 (redigerad) Det var något problem med en "jävligt jobbig fitt-hora", mer än så vet jag inte. Jag är lite besviken om jag ska vara helt ärlig. Redigerad 8 maj, 2012 av Jacker 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2012 Den här tråden får ytterst få poster på sig att få nån substans, för det är hittills bara trams, som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2012 Vart är AXEL 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2012 Vart är AXEL Inblandad i en rättstvist med LucasArts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 9 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2012 Så himla mycket här. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2012 Funnylinn då????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 maj, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2012 Jag vet inte ens hur Funnylinn ser ut, hur ska jag kunna veta vad han har för sig? Ps. Det blir trams när ni betraktar det som trams. Jag vill faktiskt veta. Tack, Jacker, för ett svar med substans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2012 Saknar KalleR :'( 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 9 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2012 Kanske byta man på tråden om folk har frågor om tidigare medlemmar. Eller helt enkelt lägga i papperskorgen. Den här tråden är ganska meningslös annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Populärt inlägg StellHell Skrivet 9 maj, 2012 Populärt inlägg Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2012 Inne varje dag, har dock fått tunghäfta. Blir nytändning till hösten, när mina pilsner tagit slut på min då färdigbyggda altan. 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts