okka Skrivet 6 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2012 Hej! Jag vet inte om det handlar om Html eller vad det nu heter, men jag vet att jag och Maimstream har en tumblr och jag vet att vi har en idé om att koda det så att VARJE GÅNG MAN GÅR IN PÅ SIDAN SÅ ÄR DET EN NY (SLUMPAD) FÄRG på bakgrunden. Kan någon hjälpa till med detta? Borde väl finnas någon fin kod man lägger in. Typ :BAackground color:VARIABLE)": eller nåt. Ni fattar kanske vad jag menar. Tack på förhand, en som vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2012 (redigerad) It’s just a little javascript: <script> var bgcolorlist = new Array("#7ebff7", "#ff9c27", "#ff8deb", "#47ff65", "#dddddd") document.body.style.background = bgcolorlist[Math.floor(Math.random()*bgcolorlist.length)] </script> Enter a few hex codes into the bgcolorlist Array and the script with randomly cycle through them every time your page loads Testa! :> Redigerad 7 maj, 2012 av Gof 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 maj, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2012 (redigerad) Jag tar tillbaka mitt anseendepoäng. Det fungerade nämligen inte riktigt. Mer hjälp välkomnas! (Ps. Tack ändå!) edit. löste det på egen hand! Redigerad 7 maj, 2012 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts