RavenE Skrivet 6 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2012 (redigerad) Har på senare tid fått följande resultat när jag klickar på knappen för senaste posten i en tråd: NSFW Spoiler Någon mer som märkt av detta, eller vet vad det beror på? Redigerad 7 maj, 2012 av Henkibojj Fixade bilden till mer SFW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2012 Så du ser alldeles för mycket tuttar. Det skulle ju kunna gå a...- ...förlåt, vad var problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2012 Försvinner det när du scrollar upp och sedan ner igen? För så blir det titt som tätt för mig med Google Chrome. Fast jag trodde att det har att göra med ifall man har en länk till en youtube-film på samma sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 6 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2012 Det försinner inte när man scrollar. Jag har samma problem, typ något med chrome och IPB-forum. Man måste ladda om sidan, helst utan en hänvisning till en specifik post. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2012 Fick det med nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 maj, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2012 Så du ser alldeles för mycket tuttar. Det skulle ju kunna gå a...- ...förlåt, vad var problemet? Haha! Försvinner det när du scrollar upp och sedan ner igen? För så blir det titt som tätt för mig med Google Chrome. Fast jag trodde att det har att göra med ifall man har en länk till en youtube-film på samma sida. Det försinner inte när man scrollar. Jag har samma problem, typ något med chrome och IPB-forum. Man måste ladda om sidan, helst utan en hänvisning till en specifik post. För mig försvinner det om man scrollar upp/ned så att man scrollat förbi minst hela posten. Ingen big deal, men störigt hur som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2012 Jag ser det inte längre, gör ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2012 Jag blev plötsligt sugen på att dra till "Snygga tjejer och killar!"-tråden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2012 Jag blev plötsligt sugen på att dra till "Snygga tjejer och killar!"-tråden.. "Is it a bug or a feature?"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 maj, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2012 Jag ser det inte längre, gör ni? Ser det då och då. Inte lika frekvent som tidigare dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts