Joey Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 ja hur gör man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 bror ju på om du har DOS eller inte... har du DOS på datorn så stoppar du bara i start disketten för tex windoes 98 eller vad du nu har... så TROR jag att du skall typ välja "starta datorn mde diskett"... kommer inte ihåg om den starta automatiskt eller inte... så skall du skriva "C:". och sen så skriver man väll bara "format C:" ! minns inte alls bra !! lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 31 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 bror ju på om du har DOS eller inte... har du DOS på datorn så stoppar du bara i start disketten för tex windoes 98 eller vad du nu har... så TROR jag att du skall typ välja "starta datorn mde diskett"... kommer inte ihåg om den starta automatiskt eller inte... så skall du skriva "C:". och sen så skriver man väll bara "format C:" ! minns inte alls bra !! lycka till. har inga disketter till nån av operativsystemen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Har du XP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 31 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 windows 98 SE och 2000 pro på samma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 ha ha, nu har jag instalerat om datorn... men nu svarar inte 3Dkortet... hur skall jag göra ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 31 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 ha ha, nu har jag instalerat om datorn... men nu svarar inte 3Dkortet... hur skall jag göra ?? ladda ner drivrutiner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 borde inte drivrutiner finnas på CD:n... ?? hur aktiverar man det om inte ?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 borde inte drivrutiner finnas på CD:n... ?? hur aktiverar man det om inte ?!?! du fick väll en skiva till grafikkortet bara installera från den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 borde inte drivrutiner finnas på CD:n... ?? hur aktiverar man det om inte ?!?! Gå in på tillverkarens sida. Om du har ett GeForce borde du omedelbart surfa in på www.nvidia.com, de har de nyaste och bästa drivrutinerna! Mitt grafikkort (GeForce 2 GTS) har blivit 50% bättre sen jag köpte det, bara tack vara nya drivrutiner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Trots den kraftiga förbättringen så har jag en svag känsla av att du vill ha ett nytt graffe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 jag har "VGA ATI Radeon 9000"... skulle någon kolla efter lite drivrutiner ? denna datorn är så långsam och skärmen är så dålig så jag så jag pallar det inte... skulle gissa på att det är denna sida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 Skriv "C:\" och tryck på enter. skriv seda "format:C" OCH VÄLJ YES. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaTTe_Gta Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 hmm.. gör en stardiskett har för mig att det ska gå o göra nånstans i kontrollpanelen... Sen startar du med diskett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 2 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Skriv "C:\" och tryck på enter. skriv seda "format:C" OCH VÄLJ YES. var ska man skriva det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Skriv "C:\" och tryck på enter. skriv seda "format:C" OCH VÄLJ YES. inte riktigt... man skriver format c: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 var ska man skriva det?? MS DOS eller kommandotolken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 (redigerad) har man XP så skall man starta datorn med XP skivan i och välja att starta datorn med CD. sen så kommer datorn att ladda... efter att den laddat klart så kommer det finnas en lista på "portitionerna" som finns i datorn. tryck "D" som står för delit... sen komer jag inte ihåg... -EDIT- jag skall lämna in min dator på SIBA har jag bestämt mig för !! dom skall få formatera datorn helt och instalera in allt i gen... 3Dkortet osv... sen kanske jag kan få lite mer saker av dom ! det brukar dom göra ibland... Redigerad 3 april, 2003 av mikke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 MS DOS eller kommandotolken. Starta om datorn i MS-dos läge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 ja hur gör man det? Köp PartisionMagic!!! S*it enkelt! Tillochmed min newbie kompis hanterar det programet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts