Drex Skrivet 26 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2014 Jag kommer förmodligen köra det här, men är det helt klart nu? Sist jag körde betan var det laggigt som fan och massa problem med att gå in och ur grupper/partyn. Tyckte nog att det fanns en del problem med animationerna i combat men det kanske är så det ska se ut.. Hoppar nog på tåget nån månad efter släpp så man slipper allt skit som alltid finns i början av ett mmorpg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 10 maj, 2015 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2015 Dags att bumpa tråden lite! Jag förhandsbokade det innan det kom ut, men har inte kommit igång med spelet fören nu. Så, vem mer här spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 20 maj, 2015 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2015 Dags att bumpa tråden lite! Jag förhandsbokade det innan det kom ut, men har inte kommit igång med spelet fören nu. Så, vem mer här spelar? Jag kör! Började spela så fort det släppes "Free to play" den ca. 17 mars. Är LV43 och tycker det är riktigt skoj. Questen är kul ett tag men blir lite enformiga, gillade inte AllianceWar till en början, men när man är i stora grupper är det också riktigt bra. Att utforska är alltid kul och lönar sig. Har kört ca. 150 timmar och det lär bli 200 innan mainquest är över. Sen ska man ju köra alla regioner också och gör allt man missat. Så 1000 timmar har man lätt i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts