Xazzi Skrivet 14 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2012 Hej! Mina hörlurar gick sönder och jag behöver nya. Kollat lite på 'beats by Dre' men tvivlar på att tusenlappen enbart är kvalité. Det ska vara in-ear, och bra ljud. Har ni några sköna och kvalitativa hörlurar ni köpt på sistone? Kom gärna med tips! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2012 Tumregeln är att man ska hålla sig borta från allt som har med Beats by Dr. Dre att göra så länge man inte får tag på något för 1/3 av affärspriset. 2/3 av priset finansierar reklamen för dem. Kolla in märken som Etymotic, Audio-Technica, Ultimate Ears, BeyerDynamic, Shure etc. Scrolla längst ned i den här megarecensionen av in ear-lurar, avväg betyg mot pris (sök på sidan för att hitta hela recensionen av en specifik lur) samt se om det finns någon vettig återförsäljare i din närhet. Head-Fi Multi-IEM Review Någon skulle kanske tipsa om Klipsch (S4), men jag avråder dig starkt från dessa trots att ljudet är okej för priset. Är inne på mitt 7:e eller 8:e par nu, helt sjukt. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 15 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2012 (redigerad) Beyerdynamics DTX/MMX-serie är riktigt schysst. Själv har jag bara använt DTX 71 men de låter riktigt bra för sitt pris. Märkena som mr_tobbe namedroppade gör alla kompetenta lurar så det är svårt att plocka fel där. Undvik fancy designmärken som Beats Redigerad 15 april, 2012 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2012 Allting som Beyerdynamic gör skriker kvalité. Jag har ett par in-ear (MMX 100) och ett headset (MMX 300) och jag har aldrig haft någonting bättre. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 15 april, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2012 Beställde precis dessa! Stort tack! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2012 Vad är skillnaden mellan MMX 100 och DTX 101i och vilken är bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 18 april, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2012 (redigerad) Beställde precis dessa! Stort tack! Grymt nöjd! Efter att ha kört med hörlurarna som följde med mobilen ett par månader (...) så känns musik som en helt ny grej. Redigerad 18 april, 2012 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2012 Vad är skillnaden mellan MMX 100 och DTX 101i och vilken är bäst? Ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts