Sniper Skrivet 7 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2012 (redigerad) Problem solved. Redigerad 9 april, 2012 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
assburgerssyndrome Skrivet 8 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2012 Testa att Exportera den från den där videosplittaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 april, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2012 (redigerad) - Redigerad 9 april, 2012 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 april, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2012 (redigerad) - Redigerad 9 april, 2012 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2012 Tror du har missförstått syftet med skapade trådar, Sniper. Om du inte editerat bort både fråga, svar och lösning så hade nån annan i framtiden kunnat söka sig fram/länkas till den här tråden och fått problemet löst på direkten. Istället har vi en tråd full med "Edit: --" och en låst tråd. Lämnar den öppen så du kan beskriva problemet och hur du löste det. Sen kanske jag låser, men det är ingen bra standard att låsa alla trådar med frågor som fått svar. 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2012 Nu är jag nyfiken.... Vad gällde det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 april, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2012 (redigerad) Tror du har missförstått syftet med skapade trådar, Sniper. Om du inte editerat bort både fråga, svar och lösning så hade nån annan i framtiden kunnat söka sig fram/länkas till den här tråden och fått problemet löst på direkten. Istället har vi en tråd full med "Edit: --" och en låst tråd. Lämnar den öppen så du kan beskriva problemet och hur du löste det. Sen kanske jag låser, men det är ingen bra standard att låsa alla trådar med frågor som fått svar. Löste aldrig problemet. Det gick inte så jag slängde filen och laddade ner den från ett annat ställe. Kändes helt enkelt onödigt att ha en fråga utan fungerande lösning liggandes @ZcreweN En videofil som var kortare än den listade speltiden, 40 minuter speltid sedan avslutades videospelaren (och videon) trots att det stod att filen var 50 timmar. Redigerad 14 april, 2012 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts