Tweak Skrivet 26 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2012 Okej, snabb fråga, om man inte ska använda uTorrent, vad är näst bäst? Eller bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2012 Okej, snabb fråga, om man inte ska använda uTorrent, vad är näst bäst? Eller bättre? Spelar nog ingen större roll. BitTorrent är det första jag kommer att tänka på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2012 Azureus använde jag flitigt en gång i tiden. Ingen aning hur det står sig idag. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2012 Rekommenderas att du kollar din trackers FAQ om vad de tillåter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 26 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2012 (redigerad) Azureus använde jag flitigt en gång i tiden. Ingen aning hur det står sig idag. Heter Vuze nu för tiden, helt ok. Lite flashigt bara. Jag gillar Tixati. Redigerad 26 mars, 2012 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts