Mark Skrivet 15 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2012 http://baldursgate.com/ hade nyligen en nedräkning på deras sida. Nu visar det sig att de ska släppa "förbättrade" versioner av Baldur's Gate 1 & 2. Jag är taggad! Är ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2012 astaggad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2012 Trevliga nyheter! Förhoppningsvis gör det här att nya generationer spelare får upp ögonen för BG-serien och att det kommer ett BG3 i framtiden. Borde ta och spela dem igen. Ettan har jag klarat en gång men tvåan är i det närmaste ospelad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2012 Ah, då var det som jag trodde. Nice. Även om jag hade föredragit ett nytt spel. Fast det här gör att jag får börja om mitt Tutu genomspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2012 Någon som spelat och kan ge ett omdöme? Är uppdateringarna och det nya innehållet värt att investera i? Är inte säker på om jag ska köpa EE eller orginalversionerna från GOG så jag kan modda ihop spelen, m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts