Crusader Skrivet 5 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2012 First Look Jag gillar att de vill få Master Chief att vara mer som i böckerna, en super smidig stark och snabb krigare, än den tank han har varit i de tidigare spelen. Och att spelet ska fokusera på honom som karaktär samt hans bakgrund, något som bara böckerna har gjort. Spelar man bara spelen och inte har läst böckerna så vet man typ ingenting alls om honom. Det var inte fören i HALO 3 som man fick veta att han hette John, något de som läst böckerna har vetat helatiden. Sedan att det här ska vara det största hotet någonsin låter intresant. Undrar just vad det är han träffar på. Också intresant att Multiplayer ska ha en story och att där tillochmed ska finnas en orsak varför de röda slåss mot de blåa. Ser fram emot att få se mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 5 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2012 Skulle vara kul om Roosterteeth är inblandade, gillade deras easter egg i Halo 3 Om nu multiplayern ska ha en bakgrund varför dom slåss så är det inte helt omöjligt. Eftersom RT gör Red vs. Blue. Men ska bli spännande och se hur det här blir! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2012 Älskade Halo 1 och 2. Trean spelade jag för storyn och det var bra men jag har inte kört något av de nyare spelen (ODST/Reach) men det här ska bli intressant att följa fram tills release. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2012 Äntligen fått mitt, men jag försöker vänta till helgen så jag kan spela kampanjen med lillebror. Ingen annan som hypat detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 7 november, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2012 Jag har undvikit att hypa det eftersom jag inte skulle ha råd att köpa det på releasedagen ändå. Collector's Edition lockade inte för omväxlings skull. Men planen är att en gång innom snar framtid spela igenom alla 5 spelen på raken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts