Frusciante Skrivet 29 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2012 Efter sju stycken najs eller bajs-omröstningar är det väl dags att se vad folket verkligen tycker om omröstningarna. Är de najs eller bajs? Och själva orden najs/bajs som används, är de najs eller bajs? Personligen tycker jag att omröstningarna är mycket bra, man får se klara åsikter från forumiterna utan att blir en hetsig debatt. Dock så twitchar jag lite när jag läser orden najs och bajs, de gillas inte, men det simplistiska med uttrycken är väl lite av charmen med omröstningarna. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2012 Najs eller bajs är najs samtidigt som najs och bajs är najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2012 Najs och bajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts