Grumpy Skrivet 28 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2012 (redigerad) Tycker att krogarna ska få bestämma själva. Redigerad 2 mars, 2012 av Grumpy 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2012 En intressant grej vore att rikta frågan mot krogägare idag. Har rökfria krogar blivit en sådan "hit" hos den stora massan att det bara i större städer hade varit aktuellt att gå tillbaka (eftersom att man i mindre städer med ett fåtal krogar vill slåss om alla i sin "målgrupp"). Eller hade majoriteten gått tillbaka överallt? Jag har svårt att se att "alla" skulle återgå, men det finns ju alltid tillfällen då jag hade uppskattat att ha en valmöjlighet. Svårt att se vad som hade skett idag, det är ju väldigt svårt att reglera det till att några stycken här och där erbjuder möjligheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2012 Hur är det nu? Får krogar/barer/restauranger ha "rökrum" avskilda från resten av lokalen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2012 Hur är det nu? Får krogar/barer/restauranger ha "rökrum" avskilda från resten av lokalen? Ja, men de är nästan alltid dåligt ventilerade, stundom överfulla och oftast väldigt sunkiga. Tacka vet jag dessa på Skavsta flygplats. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2012 Bajs. Eller ja, det borde vara upp till krogägaren. Men om jag fick som jag ville skulle man få röka överallt. Jag är iofs partisk, så sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts