SilentViper Skrivet 27 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2012 Hejsan kollade på en HP 2311x 23" skärm till datorn hur bra är HPs skärmar? Spelar ju rätt så mycket Skyrim o BF3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2012 Hejsan vad är din budget på det är jattebra att skriva det så vi vet när vi tipsar jag brukar köpa från inet de har bra skärmar. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 februari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2012 (redigerad) Ja max 1900kr om det går bra det är så farsan tänkte just köpa den skärmen åt mig då jag har suttit på en 19" rätt så länge. Eller inte allt för dyr. Och eftersom han har siba kort så skulle vi åka till Siba sen och köpa en skärm och eftersom dem hade extra pris på denna skärm så talade han om det för mig. Men kan inte hitta nå omdöme om skärmen. EDIT: Hittade även denna Acer Redigerad 27 februari, 2012 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts