SilentViper Skrivet 24 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2012 Hej köpte denna processor för några få månader sen och är inte alls så gammal. Sedan jag fick denna processor o skulle starta upp den så stog det alltid 6 cores activated. Nu idag såg jag när jag startade upp datorn så stog det bara 5 cores activated. Jag har ett 64bit system med Windows 7 Ultimate. Och jag vet inte vad som har hänt nu och jag hör inga konstiga ljud från varken fläkt eller dator. Jag har testat starta om datorn och se om det har ändrats men nej står fortfarande 5 cores activated när min processor är 6 kärnig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 februari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2012 Glöm det tydligen så hade en kärna stängt av sig själv så jag fick aktivera den manuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts