aikjonas12 Skrivet 15 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2012 Har lust att införskaffa en lite kraftfullare speldator. Jag vill ha en "hemmabyggd" dator då det verkar bli billigast. Dock tänker jag inte själv sätta mig och pilla ihop en burk, utan vill lägga ut det på någon annan. Har aldrig byggt en dator förut. Någon som har ett tips på någon firma som gör detta? Vet att jag har sett någon hemsida där man får sitta och kryssa i de komponenter man vill ha så sköter företaget resten. Hittar det inte nu bara för det. Får gärna vara en butik i Stockholmstrakten. Är butiken nätbaserad spelar det antagligen ingen roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 15 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2012 Inet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 15 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2012 http://www.inet.se/produkt/9990250/montering-och-test-av-dator-med-valfria-komponenter "VI BJUDER PÅ MONTERING 14-29E FEBRUARI!" Dock måste du ju fortfarande välja vettiga komponenter själv, eller välja ett av deras färdiga paket. Finns butik i Stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 15 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2012 Är dock inget problem att välja vettiga komponenter bara du säger pris och användningsområden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts