Jump to content

Alcatraz

VickeX
 Share

Recommended Posts

Följer det sen det började, tycker det är svinbra verkligen! Inte orkat skapa tråd bara.

Ser det som den just nu bästa efterträdaren till Lost. Serien fyller iallfall en liten del av tomrummet som Lost lämnat efter sig. Tycker dock att konceptet med 1 fånge per avsnitt kan blir lite långrandigt, vi får la se.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Följer det sen det började, tycker det är svinbra verkligen! Inte orkat skapa tråd bara.

Ser det som den just nu bästa efterträdaren till Lost. Serien fyller iallfall en liten del av tomrummet som Lost lämnat efter sig. Tycker dock att konceptet med 1 fånge per avsnitt kan blir lite långrandigt, vi får la se.

Jo det är möjligt, men verkar det inte som om de fokuserar mer och mer på Varför och Hur det blivit som det är i de senare avsnitten, allt eftersom att de får reda på mer? Sedan så tycker jag ändå att det är ganska bra variation i avsnitten. Gillar speciellt det senaste (avsnitt 6) med han

bombmannen som lägger ut landminor över hela staden

.

Riktigt bra skådespelare hur som helst, och jag diggar verkligen serien än så länge. Håller med dig om att det fyller lite utav Lost-tomrummet. Det har som jag skrev i första posten en hel del likheter, i hur avsnitten är uppbyggda. Flashbacks, en ledare som håller inne massvis med hemligheter och man inte är så säker vart man har honom (Ben / Emerson Hauser) och en hel del mindfucks. :)

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fulkommligt ÄLSKAR Sam Neil. Har vuxit upp med honom iom Jurassic Park så det känns nästan som han är en släkting. Kan spela den mysigaste farbron till i detta fallet en riktigt mystisk mörk typ!

Polisbruden är het och Hurley, nej förlåt, Diego, är ungefär samma karaktär som i Lost. Så jävla gött att han gillar serietidningar och har teorier, precis som i Lost!

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor