NäästY Skrivet 29 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2012 Hur ofta registrerar du dig då? Varje morgon, och varje kväll avreggar jag mig 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2012 Tips! Du kan editera dina inlägg om de blir felstavade, så slipper du skapa nya inlägg. Klicka bara på redigera-knappen till höger om inlägget du precis skrev. Och så finns det såna som kan sammanfoga inlägg också B) B) För övrigt, El Hulto: Redigerade och quotade smileys ger följande tecken /> direkt efter smileybilden. Please fix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtaisbäst Skrivet 30 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2012 Jo i Chrome så hade jag yahoo email. Erat mejl kom men jag kunde inte klicka på den muspekaren blev en skrivsymbol istället. Jag testade att klistra in och det funkade så där inte lyckat jag kom bara tillbaks till Gtasajtens startsida och det står fortfarande att jag måste verfiera:ermm: . 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2012 Jo i Chrome så hade jag yahoo email. Erat mejl kom men jag kunde inte klicka på den muspekaren blev en skrivsymbol istället. Jag testade att klistra in och det funkade så där inte lyckat jag kom bara tillbaks till Gtasajtens startsida och det står fortfarande att jag måste verfiera:ermm: . Imponerande tålamod! Varmt välkommen! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts