RavenE Skrivet 15 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2013 Jag jobbar för mycket och för långa pass, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2013 Jag jobbar för mycket och för långa pass, tyvärr. Äsch det är lugnt, jag hoppade också över IV. Någon timmes spelande hos polaren räckte för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Äsch det är lugnt, jag hoppade också över IV. Någon timmes spelande hos polaren räckte för mig. Du och jag x_simpa_x, du och jag! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Jag funderar på att lägga mig galet tidigt idag, och vakna än tidigare så hinner jag spela några timmar före jobbet imorgon bitti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Själv ska jag somna om strax o inte gå upp innan kl 1. Sen ska jag på nattöppet ikväll och spela nattenlång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_johan Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Tyvärr så jobbar man hela veckan som 90% utav GTA sajtens forum medlemmar inte verkar göra . Det är vid sådana här tillfällen som man önskar att arbetslöshet var ett faktum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 (redigerad) Tyvärr så jobbar man hela veckan som 90% utav GTA sajtens forum medlemmar inte verkar göra . Det är vid sådana här tillfällen som man önskar att arbetslöshet var ett faktum... Kan du bara sluta nu.. Redigerad 16 september, 2013 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Tyvärr så jobbar man hela veckan som 90% utav GTA sajtens forum medlemmar inte verkar göra . Det är vid sådana här tillfällen som man önskar att arbetslöshet var ett faktum... Det går väl ingen nöd på dig, du som förmodligen är halvvägs genom storyn redan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kingkill555 Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Såja nu är det nära! Har förberett kamrater, familj och vänner att inte skicka en efterlysning/kontakta missing people efter mig dom närmaste veckorna/månaderna haha Hoppas alla här kommer bli sjukt nöjda med GTAV!! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Tyvärr så jobbar man hela veckan som 90% utav GTA sajtens forum medlemmar inte verkar göra . Det är vid sådana här tillfällen som man önskar att arbetslöshet var ett faktum... Jag har alltid velat svara med en GIF-bild, får jag får jag får jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 För det första ska jag köpa spelet, får vänta tills den 25e. Någon idé vart man ska ta sig som har bäst priser och granterat inte fått slut på utgåvor eller något sådant dumt? Sen ska jag dagen innan ha köpt mig lite röka (gillar att röka på kvällen för att varva ner skallen efter 7-10 timmars fokuserande på ett tv-spel), sen är det chips, godis, uppvärmningsbara pizzor, en nytvättad TV osv osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_johan Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Kan du bara sluta nu.. Trampade jag på tårna? Det går väl ingen nöd på dig, du som förmodligen är halvvägs genom storyn redan? Story-mässigt nej, men du kanske enbart spelar storyn eller? Jag har alltid velat svara med en GIF-bild, får jag får jag får jag? Jag kan knåpa ihop ett CV åt dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Jag kommer sitta på kärnkraftverk till på Torsdag 18:00 och jobba. SEN KÖR JAG TILL FLYGPLATSEN OCH FLYGER HEM OCH KÖR HEM GTA STYLE OCH SEN SOVER JAG OCH SEN ÅKER TILL AFFÄREN FREDAG MORGON OCH BANKAR PÅ DÖRREN TILLS DEN ÖPPNAR OCH SEN KÖPER JAG SPELET OCH SPELA HELA DAGEN ÄNDA TILL SÖNDAG!!!! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_johan Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Jag kommer sitta på kärnkraftverk till på Torsdag 18:00 och jobba. SEN KÖR JAG TILL FLYGPLATSEN OCH FLYGER HEM OCH KÖR HEM GTA STYLE OCH SEN SOVER JAG OCH SEN ÅKER TILL AFFÄREN FREDAG MORGON OCH BANKAR PÅ DÖRREN TILLS DEN ÖPPNAR OCH SEN KÖPER JAG SPELET OCH SPELA HELA DAGEN ÄNDA TILL SÖNDAG!!!! Det låter härligt hörru Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Inga speciella förberedelser för min del. Kommer hem från jobbet efter kl. 17 och förhoppningsvis har jag fått ett paket från CDON innehållande en PS3-version av GTA V. Det blir väl ett par-tre timmars spelande under kvällen i morgon samt onsdag och torsdag, men när helgen kommer, då jäklar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Kom precis hem med en sprillans 48" LCD-TV så nu jävlar är jag förberedd 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Kom precis hem med en sprillans 48" LCD-TV så nu jävlar är jag förberedd Sweeeet! Har du förhandsbokat spelet eller ska du på nattsläppet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Sweeeet! Har du förhandsbokat spelet eller ska du på nattsläppet? Jag förhandsbokade det på CDON, men det är väl inte ens säkert att jag får det imorgon trots att jag fick sms idag om att paketet skickats. Å andra sidan har ju Modo första hemmamatchen imorgon så det är väl inte hela världen om det kommer en dag sent. Har jag väntat i några år kan jag vänta en dag till Jag var sugen på nattsläppet men det hörde jag om efter att jag hunnit boka, men börjar man sju så kan det bli jobbigt Wedda och Hagelberg (storbrorsan) ska dit vad jag vet, så ni lär ju stöta på varandra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Har handlat några burkar cola och lite godis, kommer bli sjukt mysigt imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Blir alltid så besviken när folk från denna sida inte har klarat IV än Hur som helst är det snart dags att gå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts