Henkibojj Skrivet 1 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2013 samt lukta på manualen (Collectors Edition beställd, och ja jag är en sån som luktar på nya manualer) Haha, det är ju å andra sidan det bästa man kan göra med nya manualer, om inte annat så åtminstone för att det inte går att göra med manualer som blivit gamla och förlorat lukten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2013 (redigerad) GIF-dags! Posta gifs som beskriver hur ni kommer att känna er under olika faser av releasedagen (kvällen innan om ni ska på nattsläpp). Kör en spoilerbox för att inte sega ner sidan allt för mycket (för visst laddar de inte när de är i en spoilerbox?) Spoiler När jag ser postbilen / sms-avin: När jag springer ner för trappen mot postlådan / går till Ica för att hämta ut spelet: När jag öppnar brevlådan och ser paketet / tar paketet och går ifrån affären: När jag springer upp till TVn för att äntligen öppna paketet: När jag öppnat paketet och för första gången håller spelet i handen (gjorde denna själv! ): När spelet installeras: När jag startar spelet för första gången: När jag spelat i 12+ timmar i sträck: Sen lägger jag mig och sover. När jag vaknar: Redigerad 13 september, 2013 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2013 Lukta på manualen är ett måste! Likaså bläddra igenom den. Jag har köpt hem lite godis, Coca-Cola och Pringles. Sen ska jag bara njuta och ta det lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2013 (redigerad) Blir nog såhär vid midnattsöppet - Direkt hem och sniffa på manualen, sätta på en kanna kaffe medans man installerar. Redigerad 13 september, 2013 av MyStiC 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2013 GIF-dags! Er reaktion när jag börjar spela GTA V månader efter alla andra: 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2013 Er reaktion när jag börjar spela GTA V månader efter alla andra: Sanning... om du nu inte lånar polarens Xbox som du nämnt X antal gånger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2013 Sanning... om du nu inte lånar polarens Xbox som du nämnt X antal gånger! Ja, ikväll har jag bestämt mig att det blir så! Lite offtopic, men hur funkar det med begagnatmarknaden till Xbox 360? Inga problem för mig att sälja vidare mitt exemplar sedan när spelet släpps till PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2013 Ja, ikväll har jag bestämt mig att det blir så! Lite offtopic, men hur funkar det med begagnatmarknaden till Xbox 360? Inga problem för mig att sälja vidare mitt exemplar sedan när spelet släpps till PC? Bara sälja på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2013 Ja, ikväll har jag bestämt mig att det blir så! Lite offtopic, men hur funkar det med begagnatmarknaden till Xbox 360? Inga problem för mig att sälja vidare mitt exemplar sedan när spelet släpps till PC? Som sagt, borde inte vara några problem alls. Rockstar verkar inte köra med Rockstar Pass till det här så det borde kvitta. Ända skillnaden är att den andra måste köpa GTA Online då det bara ingår med nytt spel. Sedan är det väl också frågan om du får så mycket för det då alla som vill ha det kommer ha köpt det vid det laget men säljer du till en affär så blir det deras problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2013 Tack vare att GTA Online dröjer till den första så ska jag och en kompis ta varsin TV, varsitt xbox, varsin platta powerking, kanske någon soffdrog eller något och dra oss ut till stugan. Så jag ska sitta MITT ute i skogen, utan mobil, och bara spela i tre dagar. Det kommer att äga! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2013 Tack vare att GTA Online dröjer till den första så ska jag och en kompis ta varsin TV, varsitt xbox, varsin platta powerking, kanske någon soffdrog eller något och dra oss ut till stugan. Så jag ska sitta MITT ute i skogen, utan mobil, och bara spela i tre dagar. Det kommer att äga! Mys! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2013 Jag har inte ens spelat igenom GTA4 ännu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2013 Jag har inte ens spelat igenom GTA4 ännu... Du är här med avstängd utan lön tills du är klar med det. Lämna in ditt medlemskap och din tjänstedaimstrut. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2013 Du är här med avstängd utan lön tills du är klar med det. Lämna in ditt medlemskap och din tjänstedaimstrut. Men... Men... Om jag lovar att starta upp hertzmotorn så snart som möjligt så kan jag väl få stanna kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2013 Men... Men... Om jag lovar att starta upp hertzmotorn så snart som möjligt så kan jag väl få stanna kvar? http://i.imgur.com/fkLF9.gif Tyvärr har du miffosmör i din hertzmotor och det kan bara rensas ut av sista uppdraget i GTA IV. Seså, du har flera timmar på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2013 Spelar du bara uppdragen och använder taxi för att åka mellan dem så kan du lätt klara av spelet från början till slut under 20 timmar. Du hinner! Börja nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2013 Spelar du bara uppdragen och använder taxi för att åka mellan dem så kan du lätt klara av spelet från början till slut under 20 timmar. Du hinner! Börja nu! This. Finns det inte rentav en achievement för att klara det under x timmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2013 This. Finns det inte rentav en achievement för att klara det under x timmar? Finns en achievement för att klara storyn under 30. Jag skulle säga att det är LÄTT att klara det under 20, om man bara kör storyn. Försöker man klara det snabbt (utan att vara seriös speedrunner) så kan man nog komma ner emot 16-17 timmar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 15 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2013 Finns en achievement för att klara storyn under 30. Jag skulle säga att det är LÄTT att klara det under 20, om man bara kör storyn. Försöker man klara det snabbt (utan att vara seriös speedrunner) så kan man nog komma ner emot 16-17 timmar också. Världsrekordet är ju 4h och 23 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2013 Världsrekordet är ju 4h och 23 minuter. Yes men nu pratar jag om vettiga, mänskliga tider! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts