curry Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 Jo. Vad är skillnaden på dem? Det enda jag vet det är att det är lite svårare att köra i Mutlitheft modden än i GOES modden. Är det lika buggiga båda två? Jag lyckas inte connecta till någon server i Multitheft modden, medans GOES modden går det as lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 vart kan man skaffa GOES modden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 vart kan man skaffa GOES modden läser du inte nyheterna?? http://www.gtasajten.com/kommentera.php?ID=520 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Jag kan inget IP så jag har inte testat. Vet ni hur man joinar? I denna modden kan man väll gå coh skjuta på varandra`??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts