Xersize Skrivet 29 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2012 Ja, titeln säger väl sig själv. Skickade nyss sms och jag håller alltid telefonen vågrätt med Home-knappen åt höger, vet inte varför men så har jag gjort sen jag fick den. Hur gör ni? Om ni kan förklara varför så gör gärna det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 29 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2012 (redigerad) Kör nästan alltid porträttläge. Kör också med botten till höger om jag nu håller den vågrätt. Edit: Min akronym vägrar fungera för mig, "alla kör ju trots allt inte med iPhone" stod det. Redigerad 29 januari, 2012 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2012 Fuck the police! Jag har en Samsung. Håller den alldeles för ofta i porträttläge, och jag vet inte varför för jag har väldigt stora fingrar. Det blir alltid smidigare att skriva när jag lägger den ner, men av någon anledning glömmer jag alltid det. :hmm: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2012 Jag smsar med porträttläge. Kan tänka mig att det gått lite snabbare om man är bra på landskapsläge, men nu har jag redan vant mig. När det händer att jag vrider telefonen så lägger jag Home-knappen åt höger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2012 Edit: Min akronym vägrar fungera för mig, "alla kör ju trots allt inte med iPhone" stod det. Å, ä och ö fungerar inte. Fuck the police! Det beror på om jag skriver med en eller två händer. Men oftast blir det porträttläge oavsett om jag använder en eller två händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2012 lodrätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2012 Lodrätt skare va'! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2012 Varför endast iPhone-användare??? Jag kör i porträtt-läge oftast, men skulle vilja göra det till en vana att vända på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 30 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2012 Porträtt-läge, enklare att skriva med en hand då. Annars home-knappen åt höger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2012 Kör iOS 2 så har inte mycket till val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 31 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2012 Blankt röstade jag. Är jag ute och rör mig så håller jag porträtt för att få en bättre översikt på vad som skrevs innan, sitter jag hemma brukar jag luta den med hemknappen åt vänster.. (bara för att få knapparna för volymen överst, med iPaden åker hemknappen åt höger!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 31 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2012 Lodisrätt. Tangentbordet tar upp för mycket när man håller den vågrätt känns det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 1 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2012 blir oftast lodrätt men ibland när jag ska skriva långt så är det snabbare för mig att hålla vågrätt. om det är höger eller vänster spelar ingen större roll, det bara blir det ena eller det andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2012 Lodrätt skare va'! Håller med till 100%!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2012 Lodrätt förutom när jag är full. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts