Merkky Skrivet 27 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=dvQ_qJYZ-7A Touch handlar om en pappa (Kiefer Sutherland, 24) vars autistiska son ser mönster och sammankopplingar med nästan allt som händer i världen. Dom sände en advanced screener i onsdags, serien har egentligen premiär i mars någon gång, och jag tyckte att det var helt fantastiskt! Älskar konceptet med hur alla människor är sammankopplade utan att det ska vara religiöst. Första avsnittet förde nästan med sig några tårar. Är lite orolig över hur det ska hålla i sig under framtida avsnitt dock, vi vet alla vad som hände med Heroes! Jag hoppas att han inte sumpar det här, för han har en förbannat bra grund! Jag rekommenderar att ni kolla på första avsnittet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2012 Såg intressant ut! Blir nog att se när det släppts några avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2012 Är lite orolig över hur det ska hålla i sig under framtida avsnitt dock, vi vet alla vad som hände med Heroes! Vad hände med Heroes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2012 Vad hände med Heroes? Det höll sig förmodligen inte under framtida avsnitt! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 januari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2012 Vad hände med Heroes? Heroes blev ju galet dåligt, om du frågar mig i alla fall. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 28 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2012 Heroes blev ju galet dåligt, om du frågar mig i alla fall. Indeed, var ju riktigt bra i början. Sen blev det bara förvirrande och man hängde inte ens med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts