dibel Skrivet 10 oktober, 2016 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2016 Rakade precis bort mitt skägg. Får se när det blir skägg nästa gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 oktober, 2016 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2016 4 timmar sedan, dibel skrev: Rakade precis bort mitt skägg. Får se när det blir skägg nästa gång... Hur länge hade du sparat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 10 oktober, 2016 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2016 1 timme sedan, Kebab skrev: Hur länge hade du sparat? Inte länge, körde med goate eller vad det heter. Nu ska det vara rakat ett tag. Blir bäst så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 maj, 2017 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2017 Jag har blivit rätt bra på det här med trimning, får jag säga Hade väl kanske önskat lite kraftigare hår på sidan men det är klart godkänt tycker jag. På bild syns ju alltid enskilda hårstrån sticka ut, men inte på en halvmeters avstånd IRL. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts