Siana Skrivet 12 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2013 Jag minns inte sist jag slätrakade mig, måste varit flera år sedan. Frågat diverse damer och de alla tycker jag ser bra ut i tredagarsstubben så jag har kört på den liksom. Väldigt bekvämt att bara ta fram trimmern och köra runt i några minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2013 Skägglogg dag 8212: Fortfarande inga tecken på skägg. Lägesrapport: oförändrat 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 16 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2013 Jag har alltid haft en för jävla skäggväxt. Hade polllisar redan när jag var 12-13 år. Mittt skägg växer så att det knakar kort sagt. Det ska ju vara trendigt med skägg nu för tiden. Använder själv trimmer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 16 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2013 Jag får för tillfället bara neckbeard, tyvärr. Har artat sig rätt bra dom senaste två åren, men nu verkar jag vara fast på den här punkten. Är nog Norrlands hårigaste människa i övrigt dock. Min tatuerare är inte sen att nämna det varje gång vi kör en sittning. Ryggen är värst, körde med hårborttagningsmedel ett tag men gav upp då det krävdes allt för mycket kräm per omgång för att få bort allt... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2014 Nu har jag en fråga! Har länge funderat på det här med skägg och om man ska testa lite. Vill inte ha något för stort eller långt, mer trimmat. Men vart fan ska man raka linjerna? Har sett folk som kör två fingrar över adamsäpplet och har linjen där och folk som har vid själva käken. Men vad är rätt? Kanske inte finns rätt eller fel men vad är det som är snyggast för trimmat skägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2014 (redigerad) Nu har jag en fråga! Har länge funderat på det här med skägg och om man ska testa lite. Vill inte ha något för stort eller långt, mer trimmat. Men vart fan ska man raka linjerna? Har sett folk som kör två fingrar över adamsäpplet och har linjen där och folk som har vid själva käken. Men vad är rätt? Kanske inte finns rätt eller fel men vad är det som är snyggast för trimmat skägg? Om du ska köra på tredagarsstubb-ish tycker jag absolut inte du ska raka bort allt på halsen. Vad jag gör är att jag trimmar skägget på 2mm, sedan tar jag mustaschen och skägget under käken på 1:an. Kanten där skägget slutar helt på halsen kan jag ibland ta med bara trimmern utan plastgrejen på, så att man alltså får en mjuk övergång från inget skägg till skägg istället för en hård kant. Redigerad 4 januari, 2014 av Siana 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2014 Renrakad för första gången sedan 2011. https://imagizer.imageshack.us/v2/1038x467q90/801/gsx5.png 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2014 Renrakad för första gången sedan 2011. https://imagizer.imageshack.us/v2/1038x467q90/801/gsx5.png Dags att visa leg. Äru släkt med okka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2014 Dags att visa leg. Äru släkt med okka? Jag har börjat undra ifall mor min har varit helt trogen mot far. Man vet ju aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2014 Slätrakade mig nu för skojs skull. Passar fan inte utan skägg längre tycker jag. Var ingen överdrivet fager hy som gömde sig under skägget heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2014 Varierar mig rätt mycket. Vanligtvis har jag som jag har nu (på sekunden), det vill säga som på denna bifogade bild (som jag fotade nu på sekunden): Annars kör jag slätrakat eller mustasch. Hade gärna varierat mig mellan fler "skäggstilar", men som läget ser ut får jag verkligen bara skägg på hakan och över läppen. Inte för att jag egentligen klagar, det är en rätt schysst skäggväxt, på sitt sätt. Men jag tänker mig att jag hade passat i en heltäckande stubb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 maj, 2015 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2015 Nu blir det iväg till Barber & Books på söder för lite skäggfix. Ska bli intressant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 maj, 2015 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2015 Nu blir det iväg till Barber & Books på söder för lite skäggfix. Ska bli intressant! Verkligen! Vad gjorde du för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 maj, 2015 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2015 Jag vill också kunna odla . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 maj, 2015 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2015 (redigerad) Verkligen! Vad gjorde du för något? Klippte och trimma. Gav det en form att växa ut i. Dock tyckte jag han gjorde det rätt kort. Men nöjd ändå! Bild Redigerad 27 maj, 2015 av VaXXoR 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2015 (redigerad) Klippte och trimma. Gav det en form att växa ut i. Dock tyckte jag han gjorde det rätt kort. Men nöjd ändå! Bild A+++++ Mitt ser rätt oförändrat ut: Edit: Lade upp bilden i bild på dig själv-tråden istället eftersom den här tråden inte ligger i privata angelägenheter. Redigerad 1 juni, 2015 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2015 Kolla lite om skäggväxt nu och såg att många skriver att det är bra med Biotin, ska man ösa i sig sånt kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 april, 2016 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2016 Överväger att låta mustaschen växa ut till en fu manchu bara för att testa, men är rädd att aggressiva vänsternissar kommer anklaga mig för att syssla med kulturell appropriering. Vad ska jag ta mig till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 3 maj, 2016 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2016 2016-04-14 at 20:10, xstreem skrev: Överväger att låta mustaschen växa ut till en fu manchu bara för att testa, men är rädd att aggressiva vänsternissar kommer anklaga mig för att syssla med kulturell appropriering. Vad ska jag ta mig till? Du ska strunta i vad idioter tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 maj, 2016 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2016 22 timmar sedan, Grumpy skrev: Du ska strunta i vad idioter tycker. Det blev inte snyggo, så jag gav upp projektet. :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts