ZcruweN Skrivet 19 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2012 Nu när 2012 har lagt sig lite så vet vi även om att det kommer komma många fina titlar i år. Så för att fatta mig riktigt kort, vilka spel känner ni mest sug efter detta år? Är det någon speciell uppföljare som släpps i år som ni hoppas ska bli bättre? Finns det något nytt som släpps i år som får er att få stånd bara av själva tanken? Min lista hittils ser ut såhär! Guild Wars 2 Derp, det kunde ni aldrig ana? Efter att ha spenderat åtskilliga timmar i ettan och älskat spelet så hypear jag nå fruktansvärt grymt mycket efter här. Det här kommer helt klart bli årtiondets MMO enligt mig. Känns som att ingenting kommer gå fel i det! Syndicate Ska jag vara ärlig, jag visste inte ens om att det var under produktion fören ungefär 20 minuter sen. JAG ÄR HYPEAAAAD!! Efter att ha spelat sönder det klassiska Syndicate, och även Syndicate Wars, så kan jag inte mer än längta efter det här. Det verkar oerhört lovande! GTA: V Kommentar onödig. Älskade GTA SA, vet att jag kommer älska GTA V! Vad hypear ni efter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 19 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2012 Mass effect 3 Arma 3 Och gta V så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 19 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2012 (redigerad) Kingdoms of Amalur: Reckoning IGN säger redan att det är årets spel. Och efter att ha testat demot så förstår jag varför. Mass Effect 3 Den episka slutstriden. Grand Theft Auto V Varför skulle jag annars vara här? HALO 4 Första delen i nästa episka trilogi. Det är vad jag kan komma på just nu. Redigerad 19 januari, 2012 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2012 Max Payne 3! 1:an och 2:an håller verkligen en speciell plats i mitt hjärta och om Remedy säger att det de sett hittills är bra så är jag redo att tro dom. Resten av spelåret ser rätt trist ut dock. Hoppas det blir ett bra år för indie-spel istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2012 GTA V hypas! Dt vill jag lova! Älskar Los Angeles! Älskar open-world! Älskar GTA's våldsamma frihet! Dragon's Dogma ser lovande ut! Gillar open-world fantasy! True Crime: Hong Kong Ser även det väldigt skoj ut. Hong Kong-action är en underbar genre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2012 (redigerad) Mass Effect 3 Bioshock: Infinite GTA V Hitman: Absolution Max Payne 3 Planetside 2 The Last Guardian Journey Metal Gear Solid: HD Collection Wargame: European Escalation Metal Gear Rising: Revengeance Redigerad 19 januari, 2012 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2012 Diablo 3 Borderlands 2 SSX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2012 Mists of Pandaria och Diablo 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2012 (redigerad) Grand theft auto V Behöver jag ens kommentera? Max Payne 3 Jag var skeptisk i början, men efter ha sett gameplay nu så verkar det bli ett underbart spel. Gillade ettan och tvåan så måste spela trean nu! The last of us Nu gör jag en vild chansning. Vet inte om detta kommer i år men utvecklarna har sagt att det blir sent 2012 eller tidigt 2013. Man får bara hoppas att det blir i år! Zombies kan man inte få nog av! The darkness II Spelade aldrig första spelet, men eftersom att tvåan kommer så ska jag köpa det billigt och spela igenom det. Hitman: Absolution Alltid älskat hitman serien och det här är ett måste! Redigerad 19 januari, 2012 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2012 D3, punkt slut. Man ska inte behöva vänta 12 år! Path of Exile har fått mätta min hunger på Hack'n'slash, men mja.. En akt och closed beta tröttnade man snabbt på. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2012 Jag hoppas bara på expansioner till BF3. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2012 Heart of the Swarm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 20 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2012 GTA V är det enda jag verkligen ser fram emot just nu. Eller Max Payne 3 lite, också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2012 (redigerad) Ser fram emot Stalker 2 om det släpps iår läste att dem hade problem början av året o var nära konkurs men återtogs så hoppas på Stalker 2. Sen Max Payne 3 lite o Hitman Absolution trots dem har dumpat dansken så kan det ändå vara värt att testa. Får inte även glömma GTA V EDIT: Glömde Metro 2034 Last light Redigerad 20 januari, 2012 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2012 Ni no Kuni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2012 GTA V, självklart. Mass Effect 3, ÅH JA! Borderlands 2, har inte kört klart ettan än, men älskar det hittills! Jet Car Stunts 2, ett iOS-spel som jag faktiskt längtar till, älskade ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2012 Jag hoppas bara på expansioner till BF3. Vet inte varför jag skrev så, för jag är också nyfiken på Max Payne 3, GTA V och en eventuell ny gren i Assassin's Creed-serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2012 (redigerad) Ptja, det skulle väl vara Hitman V isf, om det kommer ut under året. Ja, och så Simsville då förstås, har väntat på det i några år nu... Walking Dead ser jag också fram emot lite smått, även om jag befarar att det blir ett buttonmashing-spel i stil med Jurassic Park. Och det där indiezombiespelet som mrtobbe länkade till! Fast det har jag glömt namnet på. Tvivlar dock på att vi får se GTA V i år. Redigerad 28 januari, 2012 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2012 SSX Deadly Descent. Mysigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts