Maimstream Skrivet 18 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2012 Hej! Jag vet inte hur det gick till, men jag vill gärna få min tapet ren från O'boy-ränder. OM DET GÅR!! Vågar inte på att chansa, känns rätt dumt. Finns det någon huskur? (Ni får mer än gärna dumförklara mig, jag är inte bildad inom tapeter!) MÅNGA TACK på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2012 Super clean with the power of steam? Kan tänka mig att ånga skulle hjälpa eftersom man inte skrubbar på tapeter, men jag vet inte. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 18 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2012 Rita en teckning och sätt över. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 januari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2012 (redigerad) Super clean with the power of steam? Kan tänka mig att ånga skulle hjälpa eftersom man inte skrubbar på tapeter, men jag vet inte.Jag kan testa, inte just nu men jag kan testa! Edit, tack för ett seriöst förslag! Rita en teckning och sätt över.Saken hör till den att jag ska flytta, men vill nästa människa som bor här ha en teckning som sitter jättekonstigt upphängd jättelångt ner vid köksdörren kör jag på det. Redigerad 18 januari, 2012 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2012 Saken hör till den att jag ska flytta, men vill nästa människa som bor här ha en teckning som sitter jättekonstigt upphängd jättelångt ner vid köksdörren kör jag på det. Teckna en exakt kopia av mönstret på tapeten och hoppas på det bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 januari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2012 Det har löst sig! Åter tack till Henki, fastän det inte var lösningen, för ett seriöst förslag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2012 Det har löst sig! Åter tack till Henki, fastän det inte var lösningen, för ett seriöst förslag! Varsågod, antar jag! Hur fick du bort det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 januari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2012 Varsågod, antar jag! Hur fick du bort det då?En jättelätt fuktad svamp gjorde susen! Jag vågade inte på mig det men en kompis satte igång så fort han såg det. Jag gav dig ett AP förut för den erbjudna hjälpen, för jag glömde det förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts