Renard Skrivet 18 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2012 Här kan vi tipsa varandra om bra Flashspel vi hittat där ute på Internet. Bra sidor att leta runt på är bland annat Newgrounds, Miniclip och Armorgames. Jag kan tipsa om ett mycket rörande spel (rörande blir det först när du klarat sista nivån och får veta vad som händer). Dessutom är det väldigt kul att spela, och om du har ett Kongregate-konto (Läs mer i Tråkiga nätter?-tråden) finns det tre medel-lätta awards du kan få poäng för. Klicka! *************************************** Superninjaedit alá StellHell. Byter titel och linje helt enkelt. Tipsa om favoritspel, skryt om svåra badges ni fixat och ja, allt som har med Kong att göra helt enkelt. Kongregate - Kongregate - Kongregate - Kongregate - Kongregate - Kongregate - Kongregate - Kongregate - Kongregate - Kongregate - Kongregate - Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2012 Är inte denna tråd exakt samma sak som Tråkiga Nätter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 januari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2012 Är inte denna tråd exakt samma sak som Tråkiga Nätter? Umb föreslog att en tråd för onlinespel skapades, och jag kände mig manad! Tråkiga nätter är ju inte inriktat på bara onlinespel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2012 Här kan vi tipsa varandra om bra Flashspel vi hittat där ute på Internet. Bra sidor att leta runt på är bland annat Newgrounds, Miniclip och Armorgames. Jag kan tipsa om ett mycket rörande spel (rörande blir det först när du klarat sista nivån och får veta vad som händer). Dessutom är det väldigt kul att spela, och om du har ett Kongregate-konto (Läs mer i Tråkiga nätter?-tråden) finns det tre medel-lätta awards du kan få poäng för. Klicka! Haha, spelade det spelet igår. Fast speciellt sorgligt vet jag inte, man spelade ju bara igenom spelet lite snabbt på 10 minuter. Det var inte riktigt så att man lärde känna karaktärerna. Men som sagt, ett lite småmysigt spel, och enkla achievements att kirra för folk som är sugna på det. Funderar på om det inte vore bäst med en tråd som behandlar det hela med att vara medlem på Kongregate, och låta "Tråkiga nätter.." stå för random flashspeltipsande. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 januari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2012 Haha, spelade det spelet igår. Fast speciellt sorgligt vet jag inte, man spelade ju bara igenom spelet lite snabbt på 10 minuter. Det var inte riktigt så att man lärde känna karaktärerna. Men som sagt, ett lite småmysigt spel, och enkla achievements att kirra för folk som är sugna på det. Funderar på om det inte vore bäst med en tråd som behandlar det hela med att vara medlem på Kongregate, och låta "Tråkiga nätter.." stå för random flashspeltipsande. Eller? Jag har funderat på det med. Kongregate är ju en liten community! Kanske inte alls vore en dålig idé med en egen tråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2012 Det bästa flashspelet ever! Robot Unicorn Attack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts