makaronmos Skrivet 14 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2012 hej jag har fixat mt5:an som PatrickBengtsson gjort. den funker i spelet och så men har inga texturer och jag har inte kunskapen att fixa sånt. så nu undrar jag om någon kan hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2012 Jag har inte hållit på med modding på många år nu, men om det är GTA 3/VC/SA du pratar om så ändrar man väl bara bilnamn.txd i modprogrammet (IMGTool)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makaronmos Skrivet 14 januari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2012 jag pratar om SA. har ändrat namnet på txdfilen men halva moppen är grå i spelet men i zmodeler är den svart. vad ska jag göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2012 jag pratar om SA. har ändrat namnet på txdfilen men halva moppen är grå i spelet men i zmodeler är den svart. vad ska jag göra?? Det finns en fil som heter carcols.dat, leta upp den i San Andreas-mappen, öppna med Notepad och leta upp det fordonet som du har bytt ut mot din MT5:a. Radera siffrorna som står efteråt och lägg istället till 1,1. Nu visar SA bara vita färger på det fordonet, vilket krävs för att en modifikations txd ska synas på rätt sätt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PatrickBengtsson Skrivet 18 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2012 intressant .... <3 mt5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makaronmos Skrivet 19 januari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2012 nu har jag fått den att funka och se ut som i zmodeler nu återstår bara lite textur arbete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makaronmos Skrivet 22 januari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2012 nu krashar spelet när jag ska ta fram den hade fixat alla texturer. någon som vet vad det kan va för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PatrickBengtsson Skrivet 23 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2012 du kan ha glömt nåt i zmodeler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makaronmos Skrivet 23 januari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2012 (redigerad) nee jag tror inte det för i txdshops dff check är det bara grönt och inget rött fattar inte ett skit funkade fint som fan innan ja la till en textur då krashade hela skiten helt stört Redigerad 23 januari, 2012 av makaronmos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PatrickBengtsson Skrivet 24 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2012 ladda upp .txd så kanske man kan göra nåt på den http://www.gamefront.com/files/upload Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makaronmos Skrivet 24 januari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2012 http://www.gamefront.com/files/21226920/sanchez.txd vetifan om det äns går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts